  • 1. Data: 2014-09-10 23:04:17
    Temat: Proama i AC
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Witam,

    jest tu jakiś zadowoly klient proamy robiący cokolwiek z AC???

    Pytam bo w moim przypadku ich ubezpieczenie (OC AC NW) bez amortyzacji itp
    jest najtańsze ...

    Ogolnie na YARISKE 2004 60% zniżek
    Proama ok 600
    Mbank 800
    Alianz 900
    pzu 1200.... a rok temu placiłem u nich 900...
    Link4 chyba nawet podchodzil po 1400...

    pozdr

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-09-11 22:50:11
    Temat: Re: Proama i AC
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 10 Sep 2014 23:04:17 +0200, "uciu" <g...@i...pl> wrote:

    >Pytam bo w moim przypadku ich ubezpieczenie (OC AC NW) bez amortyzacji itp
    >jest najtańsze ...

    Mnie wyszło akurat najdrożej. Nie wiem czemu :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280