    Date: Tue, 16 Sep 2014 19:46:45 +0200
    From: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: O mały włos...
    <lv9k2v$3c6$1@node2.news.atman.pl>
    <54186371$0$2236$65785112@news.neostrada.pl>
    <lv9qkj$a8b$1@node2.news.atman.pl>

    On 2014-09-16 19:05, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Tengu" <t...@u...to.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ale skąd wiesz że miał, skoro nie masz ŻADNEGO pojęcia co się działo ZA
    > kamerą?
    > Powinien mieć - ale to mocno nie to samo co "miał".
    > Świat rzeczywisty to nie Twoje gra komputerowa i nie każdy jest mistrzem
    > w przewidywaniu i koncentracji.

    Przecież nie piszę o jakiś ultraszybkich czasach reakcji - przejście
    było widać z daleka. Tego nie można wytłumaczyć "muchą w oku" - koleś
    albo się "wyłączył" albo je świadomie olał - w obu przypadkach mentalnie
    odbiega od normalnego/przeciętnego kierowcy.

    > 4,5+4,5+1=10
    > Może być? :-)

    Nie; między pierwszym a drugim samochodem było ponad 3 metry ;)

    > Teraz policz jak długo słychać pisk hamowania, będziesz wiedział jak
    > gościu musiał "zasuwać" że jednak zdążył zahamować na tak małej odległości.

    Słychać kiedy zablokował koła ale a nie kiedy zaczął hamować.

    > A na przyszłość przeprowadź taką analizę do jakiej Cię teraz skłoniłem
    > kilkoma postami, ZANIM zaczniesz wydawać swoje jednoznaczne sądy typu:
    > "jechał jak wariat".

    Ty mnie zmusiłeś? LOL! Jakbym nie miał ochoty na mały flejmik, to bym
    nie zaczynał tak dyskusji. Tyle lat na grupach dyskusyjnych a taki
    jesteś naiwny.

    > Myślę, że nie ma co dalej tego ciągnąć, EOD.

    Eee... Tak szybko?

    --
    Tengu