-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
1.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
-for-mail
Date: Tue, 16 Sep 2014 19:46:45 +0200
From: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: O mały włos...
References: <luqi8k$44d$1@news.vectranet.pl>
<5410d26a$0$2357$65785112@news.neostrada.pl> <lurfc9$rgd$1@dont-email.me>
<lurgr6$42n$1@node1.news.atman.pl>
<5413e204$0$2358$65785112@news.neostrada.pl>
<541575fc$0$26852$65785112@news.neostrada.pl>
<5415816b$0$2245$65785112@news.neostrada.pl>
<5415a5e2$0$2227$65785112@news.neostrada.pl>
<5415b1fb$0$2247$65785112@news.neostrada.pl>
<5415d23a$0$2246$65785112@news.neostrada.pl>
<5415def4$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
<lv4n3d$7ok$1@node2.news.atman.pl>
<5415e346$0$2236$65785112@news.neostrada.pl>
<lv6ur5$ef6$1@node2.news.atman.pl>
<541716d7$0$26849$65785112@news.neostrada.pl>
<lv77h8$n22$1@node2.news.atman.pl>
<54172fb4$0$26842$65785112@news.neostrada.pl>
<lv9k2v$3c6$1@node2.news.atman.pl>
<54186371$0$2236$65785112@news.neostrada.pl>
<lv9qkj$a8b$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <lv9qkj$a8b$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 60
Message-ID: <5418778a$0$2376$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 095160085017.police.vectranet.pl
X-Trace: 1410889610 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2376 95.160.85.17:60311
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3985
X-Received-Body-CRC: 3822684265
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2544612
[ ukryj nagłówki ]On 2014-09-16 19:05, Cavallino wrote:
>
> Użytkownik "Tengu" <t...@u...to.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:54186371$0$2236$6...@n...neostrada
.pl...
>> On 2014-09-16 17:13, Cavallino wrote:
>>>>
>>>> Owszem, zdarzało mi się zagapić w różnych, mniej lub bardziej
>>>> niebezpiecznych sytuacjach. Ale aż tak, żeby nie zauważyć _dwóch_
>>>> przejść dla pieszych jednego za drugim
>>>
>>> Skąd wniosek że nie zauważył?
>>> Być może nie zauważył tylko że auta przed nim hamują i musiał się bronić
>>> przed kolizją.
>>
>> Nie wiem jak Ty, ale ja, gdy się zbliżam do przejścia, to jestem
>> bardziej skupiony niż gdy jadę przez przysłowiowe "pole". Kierowca gdy
>> dojeżdżał do pierwszego przejścia miał czas, żeby się skoncentrować
>
> Ale skąd wiesz że miał, skoro nie masz ŻADNEGO pojęcia co się działo ZA
> kamerą?
> Powinien mieć - ale to mocno nie to samo co "miał".
> Świat rzeczywisty to nie Twoje gra komputerowa i nie każdy jest mistrzem
> w przewidywaniu i koncentracji.
>
Przecież nie piszę o jakiś ultraszybkich czasach reakcji - przejście
było widać z daleka. Tego nie można wytłumaczyć "muchą w oku" - koleś
albo się "wyłączył" albo je świadomie olał - w obu przypadkach mentalnie
odbiega od normalnego/przeciętnego kierowcy.
>> Ale dodawać umiesz? Tak? To dodaj długości samochodów stojących przed
>> przejściem oraz odległość między nimi.
>
> 4,5+4,5+1=10
> Może być? :-)
>
Nie; między pierwszym a drugim samochodem było ponad 3 metry ;)
> Teraz policz jak długo słychać pisk hamowania, będziesz wiedział jak
> gościu musiał "zasuwać" że jednak zdążył zahamować na tak małej odległości.
>
Słychać kiedy zablokował koła ale a nie kiedy zaczął hamować.
> A na przyszłość przeprowadź taką analizę do jakiej Cię teraz skłoniłem
> kilkoma postami, ZANIM zaczniesz wydawać swoje jednoznaczne sądy typu:
> "jechał jak wariat".
>
Ty mnie zmusiłeś? LOL! Jakbym nie miał ochoty na mały flejmik, to bym
nie zaczynał tak dyskusji. Tyle lat na grupach dyskusyjnych a taki
jesteś naiwny.
> Myślę, że nie ma co dalej tego ciągnąć, EOD.
Eee... Tak szybko?
--
Tengu
Następne wpisy z tego wątku
- 17.09.14 15:31 Zenowik6
- 17.09.14 17:00 Cavallino
- 18.09.14 01:20 Zenowik6
- 18.09.14 17:31 Cavallino
- 18.09.14 21:35 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=