  • 11. Data: 2011-04-20 16:00:50
    Temat: Re: Nowy nabytek, oczekiwanie :) Partner 1.6HDI
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Narazie przez pol roku zrobil ca. 25 kkm i w zasadzie poza
    > wymina szyby
    > czolowej nic nie robil (kamien).

    Nie, no sorry, ale jeśli po 25.000 auto by mi się popsuło to
    zaraz po naprawie bym je opchnął ;-). Takie przebiegi bez
    awarii to polonezy miały, a mamy już jakby trochę lepsze
    czasy ;-)))

  • 12. Data: 2011-04-20 19:01:34
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, no sorry, ale jeśli po 25.000 auto by mi się popsuło to zaraz po
    > naprawie bym je opchnął ;-). Takie przebiegi bez awarii to polonezy miały,
    > a mamy już jakby trochę lepsze czasy ;-)))

    W firmie sa dwa, wlasnie Partner i Bipper. Bipper po 20.000 mial
    wymieniane jakies przeciwwagi na drazku zmiany biegow czy cos tam takiego bo
    terkotalo strasznie, potem 23.000 wymiany lozysk mcpersona, a teraz 36.000
    wymiana lozysk mcpersona ponownie, do wymiany laczniki stabilizatora bo
    poschodzily oslony, oraz do wymiany jakas uszczelka odmy czy cos takiego. O
    ;)

    A partner wyglada na znacznie bardziej odpornego.

    PZDr
    Adam

  • 13. Data: 2011-04-20 19:04:50
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
    > Cóż, nie wiem jeszcze czy się chwalić czy się żalić, ale niedługo
    > przybędzie nowy Partner 1.6HDI, w zasadzie oprócz tego że to pierwsze nowe
    > auto w rodzinie to auto jak każde inne.
    >
    > Ktoś takiego użytkuje, na coś zwrócić uwagę przy odbiorze, może trochę za
    > późno, ale auto będzie robiło same trasy po około 60-200km dziennie. Nie w
    > kraju. Liczę, że 4-5 lat przejeździ w miarę ok. ...co wy na to? :)

    W pracy dostalem we wrzesniu zeszlego roku nowego Partnera tego
    dlugiego, narazie zrobione 18.000km, nie dzieje sie nic (czego nie mozna
    powiedziec o Bipperze).
    Silnik 1.6Hdi 90KM, srednie spalanie 6.7l/100. Jezdzi sie bardzo
    przyzwoicie, fabryczne opony sa dosc glosne.

    Bardzo zacne autko, w wersji osobowej to juz lux.

    PZDr
    Adam

  • 14. Data: 2011-04-20 19:26:01
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 20 Apr 2011 10:37:33 +0200, Nex@pl napisał(a):

    > Ktoś takiego użytkuje, na coś zwrócić uwagę przy odbiorze, może trochę
    > za późno, ale auto będzie robiło same trasy po około 60-200km dziennie.
    > Nie w kraju. Liczę, że 4-5 lat przejeździ w miarę ok. ...co wy na to? :)

    Berlingo 1.6HDI, czyli braciszek bliźniak - aktualnie 110 000km, z usterek
    to spalił się głośniczek wysokotonowy.

    Jeśli nie zmienili producenta tarcz na pierwszy montaż, to się szykuj na
    ich wymianę po 20 000 km.
    --
    ___________ (R)

  • 15. Data: 2011-04-20 19:27:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 20 Apr 2011 11:58:37 +0200, mirek napisał(a):

    > odejście i fajnie idzie, problem jest przy prędkościach 120-140km, trzeba
    > mieszać biegami. Niby ma 110 koni, ale auto jest wielkie, ciężkie i ma
    ??? Ja mam 90KM i jakoś nie mieszam. Inna sporawa, że ja nie używam niemal
    hamulca - trzeba planować manewry z wyprzedzeniem.

    --
    ___________ (R)

  • 16. Data: 2011-04-20 19:28:41
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Nie w kraju. Liczę, że 4-5 lat przejeździ w miarę ok. ...co wy na to? :)

    Wersja 90km nie ma dwumasy - a przynajmniej nie ma berlingo 1.6 hdi 90km :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 17. Data: 2011-04-20 19:29:58
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Wersja 90km nie ma dwumasy - a przynajmniej nie ma berlingo 1.6 hdi 90km
    > :)

    Ani DPF'a :) Tak jak pisał Adam po 20-30tys komplet tarcz hamulcowych do
    wymiany.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 18. Data: 2011-04-20 19:35:22
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > ??? Ja mam 90KM i jakoś nie mieszam. Inna sporawa, że ja nie używam niemal
    > hamulca - trzeba planować manewry z wyprzedzeniem.

    Ty masz skrzynie 5-tkę. W wersji 110KM jest chyba 6-tka.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 19. Data: 2011-04-20 19:55:03
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    > Ty masz skrzynie 5-tkę. W wersji 110KM jest chyba 6-tka.

    Apropo skrzyń 6 - przejechałem się jeden dzień Mondeo 6 speed TDCi 130KM
    - po DC porażka, trzeba machać i machać tą wajchą ;)

    Pozdrawiam !

  • 20. Data: 2011-04-20 20:18:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 20 Apr 2011 19:55:03 +0200, Czarek Daniluk napisał(a):

    > Apropo skrzyń 6 - przejechałem się jeden dzień Mondeo 6 speed TDCi 130KM
    > - po DC porażka, trzeba machać i machać tą wajchą ;)

    Zawsze miałem takie wrażenie, że zamiast do skrzyni ta wajcha jest podpięta
    do wykorbionej półosi napędowej ;)

    --