    From: "mirek" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowy nabytek, oczekiwanie :) Partner 1.6HDI
    Date: Wed, 20 Apr 2011 11:58:37 +0200

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
    news:4dae9b4d$0$2461$65785112@news.neostrada.pl...
    > Cóż, nie wiem jeszcze czy się chwalić czy się żalić, ale niedługo przybędzie
    > nowy Partner 1.6HDI, w zasadzie oprócz tego że to pierwsze nowe auto w
    > rodzinie to auto jak każde inne.
    >
    > Ktoś takiego użytkuje, na coś zwrócić uwagę przy odbiorze, może trochę za
    > późno, ale auto będzie robiło same trasy po około 60-200km dziennie. Nie w
    > kraju. Liczę, że 4-5 lat przejeździ w miarę ok. ...co wy na to? :)

    Mamy Partnera Tepee 1.6HDI. Jeśli jest to wersja 100 konna, to ma DPF. Nasz w
    maju będzie miał 2 lata. Póki co odpukać nic się nie dzieje, aczkolwiek mam
    wrażenie, że w pewnym zakresie obrotów silnik inaczej pracuje niż na początku,
    ale może to być objaw dotarcia się(?). Kołpaki lubią odpadać - ja już zgubiłem
    dwa. Poza tym jak dla mnie troszkę mało miejsca na prawą nogę - na dłuższych
    trasach odgniata mi się kolano o konsolę środkową. Na niskich biegach ma
    odejście i fajnie idzie, problem jest przy prędkościach 120-140km, trzeba
    mieszać biegami. Niby ma 110 koni, ale auto jest wielkie, ciężkie i ma
    aerodynamikę cegły. Po rozbujaniu się licznikowe 190 idzie:). Ponadto, jak za tą
    kasę całkiem sensowne rozwiązanie - nasz jest w wersji vtc, kosztował (z kosztem
    kredytu 50/50) około 74 tys, ale rocznikowo starszy na przełomie roku można już
    kupić za 60 tys.

    --
    Mirek