  • 11. Data: 2009-09-09 18:06:43
    Temat: Re: Nowości Leiki
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    > M9

    Aha. Ten aparat jest prawie bezglosny. Ma dodatkowo tryb rozdzielajacy
    wyzwolenie i naciag migawki.

    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 12. Data: 2009-09-09 18:17:30
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 9 Wrz, 19:58, dominik <n...@d...kei.pl> wrote:

    > Albo raczej to po prostu technologia sprzed dwóch lat, tyle, że dzisiaj a
    > do tego za grube pieniądze.
    > Jak to jest bezlustrowe to aż się prosi o porządny LCD. A już w takiej
    > cenie to napewno.

    To skandal ....

    jak ta Leica może tak olewać Dominiczka ... ?

  • 13. Data: 2009-09-09 18:21:43
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 9 Wrz, 19:51, _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> wrote:

    > Matryca APS-C w srodku to Sony.

    Czyli micro 4/3 i tańsze i lepsze.

  • 14. Data: 2009-09-09 18:32:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Nieznajomy wrote:

    > X1 wyglada apetycznie, obiektyw 35mm/2.8 (po przeliczeniu na
    > ekwiwalent). Ciekawe ile to cudo wyciągnie z portfela?

    tylko czy naprawdę leica nie mogła zrobić cholernego wizjera w tym X1?

    bo bez wizjera to jest kupa kupy.

  • 15. Data: 2009-09-09 18:34:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła wrote:
    > Użytkownik "bakulik at work" <i...@n...polska> napisał w wiadomości
    1.html

    > To prawie darmoszka :)

    za tania...

    powinna kosztować przynajmniej z 2500EUR

    mieli by niezłe przebicie ja na aparat zreobopny na częściach za góra 400EUR

  • 16. Data: 2009-09-09 19:08:21
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    _rK_ napisał:
    > Mialem przyjemnosc pobawic sie dzisiaj tymi aparatami.
    > Zdjecia z M9, przy niskiej czulosci - bosko. Przy wyzszych do
    > najnowszych Nikonow troche brakuje. Zapomnieli zamontowac filtra
    > zmiekczajacego.

    Janko powinien kupić z marszu ;)

    m.
    --
    Matrix 1: There is no spoon
    Matrix 2: There is no lipstick

  • 17. Data: 2009-09-09 19:33:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mikolaj Machowski pisze:

    > Janko powinien kupić z marszu ;)

    Musiałbym z landrynek zrezygnować w tym miesiącu... ;)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 18. Data: 2009-09-09 20:19:32
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "_rK_" <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> napisał w wiadomości

    > Aha. Ten aparat jest prawie bezglosny. Ma dodatkowo tryb rozdzielajacy
    > wyzwolenie i naciag migawki.

    czyli tak jak w smienie, można zapomnieć naciągnąć migawkę?

    JD

  • 19. Data: 2009-09-09 20:21:48
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 9 Wrz, 22:22, _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> wrote:

    > PS. Co trzeba zrobic, zeby byc "ambasadorem marki"?

    Zjeść kilka matryc z odpadów produkcyjnych ... Ponoć soczewki są
    twarde i niszczą szkliwo ...

    Alternatywnie zawsze można sprzedać nerkę.

  • 20. Data: 2009-09-09 20:22:00
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    In <h88vv1$6a3$2@news.wp.pl> Janko Muzykant wrote:

    > Musiałbym z landrynek zrezygnować w tym miesiącu... ;)

    No wlasnie. Gdyby czlowiek mogl zrezygnowac z tych cukierkow i odlozone
    pieniazki przeznaczyc na nowy aparat.
    Ale na powaznie. Zwazywszy, ze moge uzyc obiektywow f=1.4 i jasniej, ze
    moge z reki bez zadnego problemu robic 1/8 sek - w pewnym sensie
    rekompensuje mi brak kosmicznych czulosci. W zamian dostaje ostry
    obrazek, piekne kolorki, cicha migawke, dalmierz, "zwartosc" i
    "kompaktowosc". Czerwona kropkne doloby sie jakos zakleic.
    No co tam. Gdyby tylko nie te cukierki - bylbym jednym z frajerow,
    zlapanych przez firme.

    PS. Co trzeba zrobic, zeby byc "ambasadorem marki"?
    Czy "ambasadorom" przysluguje gratisowy sprzet?

    --
    [rK] http://robertkresa.com