  • 1. Data: 2009-09-09 01:02:20
    Temat: [sprzedam] filtr uv i polaryzacyjny 58mm opticam
    Od: "xD" <x...@p...pl>

    Witam
    może ktoś z Was byłby zainteresowany filtrami 58 (nowymi, nieużywanymi) - UV
    i polaryzacyjny.
    Kupiłem je w sklepie w pakiecie z aparatem, tyle że... nie są w rozmiarze
    mojego obiektywu...
    Wystawiłem je po obniżonych cenach względem cen w sklepach

    Jeśli ktoś jest zainteresowany - zapraszam

    UV http://allegro.pl/item735444470_uv_58_mm_opticam_now
    y.html
    Polar
    http://allegro.pl/item735452179_polaryzacyjny_58_mm_