  • 31. Data: 2011-07-14 12:42:31
    Temat: Re: Nowe szkło Nikona
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Wed, 13 Jul 2011 16:11:35 +0200, de Fresz napisał(a):

    > Myślę że nie doceniasz miłośników pstrykania kfiatków, których
    > uwiecznione miliony zapełniają amatorskie galerie ;-)
    > A po kupnie lustra dla dotychczasowego posiadacza kompakta pierwszym
    > zgrzytem może być właśnie brak trybu makro w korpusie z kitem.

    Uważam, że do pstrykania "kfiatków" wystarcza kitowy zestaw, do
    większych motylków zresztą również. Nie ma napisu makro, ale użytkownicy
    kompaktów są przyzwyczajeni do nieco innego makro, i zdecydowanie nie
    jest/było to 1:1.

    > Większość dotychczas pewnie kupowała soczewki, teraz dostali obiektyw
    > stricte makro za względnie niewielkie pieniądze (niewielkie oczywiście
    > dla Mülera czy innego Smitha, a mniej Kowalskiego, choć to trochę też).

    "A jaki to ma zoom?" ;)

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 32. Data: 2011-07-14 12:45:13
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    P.S. Dodam jeszcze, że ogólnie szkło przedstawia się fantastycznie
    biorąc pod uwagę parametry i cenę, i gdyby nie to, że obecnie siedzę w
    innej szklarni, to jest coraz więcej atutów za tym, by ją zmienić ;).

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski