    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Nowa stacja telewizyjna [OT]
    Date: Wed, 21 Jul 2010 22:29:07 +0200

    Remek wrote:
    > Użytkownik "PaPi" napisał:
    >

    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,66917
    58,Bankructwo_dwoch_niem
> [...]
    > federalnych i krajowych Meklemburgii - Pomorza Przedniego. W sumie
    > otrzymały od nich kredyty i poręczenia na łączną sumę 220 milionów
    > euro".
    >
    > Nieźle co? I czy to był powód likwidacji stoczni tak jak w naszym
    > przypadku?

    > No właśnie. Fakty, fakty zamiast kłamstw i półprawd. Jesteś kłamcą,
    > albo głupcem, ewentualnie najemnikiem wrogów Polski. I nie pierdol o
    > elektoracie kaczusiów. Dlaczego Tusk zlikwidował stocznie pod dyktat
    > brukselskiego urzędniczyny, skoro pomoc państwa była wielokrotnie

    i zrobił bardzo dobrze. wskaż mi jaki mielibyśmy interes w utrzymywaniu
    nierentownych stoczni?

    utrzymywanie takich molochów podobne jest kupowaniu przez biednych ludzi
    wypasionych samochodów na których utrzymanie ich nie stać ale wyglądają
    prestiżowo. Ból jest gdy im ten prestiżowy samochód ukradną, bo zwykle już
    na ubezpieczenie A/C nie stało.

    A tak prywatnie gdybyś miał firmę do której musisz dokładać z własnej
    kieszeni, odbierając żarcie dzieciom i żonie to też byś ją utrzymywał do
    swojej śmierci czy bysz szybko zlikwidował i sprzedał?

    Pieniądze w budżecie nie biorą sie z kosmosu, pańśtwo je musi zarobić, jeśli
    może ograniczyć wydatki na bzdety może wiećej przeznaczyć na inne ważniejsze
    cele.