  • 21. Data: 2011-11-28 15:36:57
    Temat: Re: Nowa Toyota Celica
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-11-2011 15:34, kamil pisze:

    > Rozumiem o co chodzi, wolisz ciężką krowę z przodu, zamiast czegoś
    > lekkiego w zakręcie. Twoja wola :-)

    Nieco inaczej - wolę silnik którego nie trzeba będzie chłostać żeby
    zechciał pojechać.

    --
    Paweł

  • 22. Data: 2011-11-28 15:38:03
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/11/2011 14:36, DoQ wrote:

    > Nieco inaczej - wolę silnik którego nie trzeba będzie chłostać żeby
    > zechciał pojechać.

    Czyli jaki? 3 litry? 5 litrów? 6.7 litra? Gdzie jest granica?

    Diesel w autobusie to dopiero frajda, max moment pomiędzy 800 a 1500RPM. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 23. Data: 2011-11-28 15:40:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-11-2011 15:38, kamil pisze:

    > Czyli jaki? 3 litry? 5 litrów? 6.7 litra? Gdzie jest granica?

    A dlaczego miałaby być jakaś granica? Jak mi się spodoba to może być i
    8litrów.

    > Diesel w autobusie to dopiero frajda, max moment pomiędzy 800 a 1500RPM. ;)

    Tia i pierdyliard biegów pomiędzy :)

    --
    Paweł

  • 24. Data: 2011-11-28 15:42:42
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/11/2011 14:40, DoQ wrote:

    > A dlaczego miałaby być jakaś granica? Jak mi się spodoba to może być i
    > 8litrów.

    Do wyboru mamy małe, lekkie sportowe coupe z niskim środkiem ciężkości i
    200KM przy 7000RPM z małego silnika n/a - fajnie.

    Możemy wpakować większy silnik, ale coupe robi się ciężkawe z przodu -
    mniej fajnie.

    Możemy dać turbo i walczyć z lagiem - też mniej fajnie.

    > Tia i pierdyliard biegów pomiędzy :)

    Ale jest! :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 25. Data: 2011-11-28 15:47:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-11-2011 15:42, kamil pisze:

> [...]
    > mniej fajnie.
    > Możemy dać turbo i walczyć z lagiem - też mniej fajnie.

    Chyba się nie zrozumieliśmy. Wolę samochody typu Audi S4 czy S6 czy
    jakieś mocniejsze BMW niż małe, lekkie młynki do kawy - najczęściej
    wybierane przez chłopców w czapeczce z daszkiem na bok ;)

    > Ale jest! :)

    Mnie wystarczy grubo ponad 200Nm od 1000-6000RPM, nie trzeba rzeźbić
    biegami ani wyć silnikiem żeby odjechać. A jakby było jeszcze więcej to
    też bym się nie obraził :)

    --
    Paweł

  • 26. Data: 2011-11-28 15:50:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-28, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Mnie wystarczy grubo ponad 200Nm od 1000-6000RPM, nie trzeba rzeźbić
    > biegami ani wyć silnikiem żeby odjechać. A jakby było jeszcze więcej to
    > też bym się nie obraził :)

    Tylko co na tyle niutkow powiedza Twoje Frigo?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2011-11-28 15:51:16
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-11-2011 15:50, AZ pisze:

    > Tylko co na tyle niutkow powiedza Twoje Frigo?

    Do upalania jak znalazł ;))

    --
    Paweł

  • 28. Data: 2011-11-28 16:01:25
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/11/2011 14:47, DoQ wrote:

    > Chyba się nie zrozumieliśmy. Wolę samochody typu Audi S4 czy S6 czy
    > jakieś mocniejsze BMW niż małe, lekkie młynki do kawy - najczęściej
    > wybierane przez chłopców w czapeczce z daszkiem na bok ;)

    Jedni lubią tatowóz z dużym silnikiem, inni polatać bokami na torze. :)

    > Mnie wystarczy grubo ponad 200Nm od 1000-6000RPM, nie trzeba rzeźbić
    > biegami ani wyć silnikiem żeby odjechać. A jakby było jeszcze więcej to
    > też bym się nie obraził :)

    Here we go again - to nie moment jedzie ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 29. Data: 2011-11-28 16:09:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-11-2011 16:01, kamil pisze:

    > Jedni lubią tatowóz z dużym silnikiem, inni polatać bokami na torze. :)

    Jakby M3 czy Ską się nie dało..

    > Here we go again - to nie moment jedzie ;)

    Ale zapewnia komfort jazdy.

    --
    Paweł

  • 30. Data: 2011-11-28 16:14:51
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/11/2011 15:09, DoQ wrote:

    > Jakby M3 czy Ską się nie dało..

    S4? Można, tylko po co? Ciężkie, buja, kierownica chyba przez piankę
    połączona z kołami, bo niewiele przekazuje.

    M3 kosztuje 2x tyle, co ta Toyota.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil