-
21. Data: 2011-11-28 15:36:57
Temat: Re: Nowa Toyota Celica
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 28-11-2011 15:34, kamil pisze:
> Rozumiem o co chodzi, wolisz ciężką krowę z przodu, zamiast czegoś
> lekkiego w zakręcie. Twoja wola :-)
Nieco inaczej - wolę silnik którego nie trzeba będzie chłostać żeby
zechciał pojechać.
--
Paweł
-
22. Data: 2011-11-28 15:38:03
Temat: Re: Nowa Toyota Celica
Od: kamil <k...@s...com>
On 28/11/2011 14:36, DoQ wrote:
> W dniu 28-11-2011 15:34, kamil pisze:
>
>> Rozumiem o co chodzi, wolisz ciężką krowę z przodu, zamiast czegoś
>> lekkiego w zakręcie. Twoja wola :-)
>
> Nieco inaczej - wolę silnik którego nie trzeba będzie chłostać żeby
> zechciał pojechać.
Czyli jaki? 3 litry? 5 litrów? 6.7 litra? Gdzie jest granica?
Diesel w autobusie to dopiero frajda, max moment pomiędzy 800 a 1500RPM. ;)
--
Pozdrawiam,
Kamil
http://bynajmniej.net
-
23. Data: 2011-11-28 15:40:55
Temat: Re: Nowa Toyota Celica
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 28-11-2011 15:38, kamil pisze:
>> Nieco inaczej - wolę silnik którego nie trzeba będzie chłostać żeby
>> zechciał pojechać.
> Czyli jaki? 3 litry? 5 litrów? 6.7 litra? Gdzie jest granica?
A dlaczego miałaby być jakaś granica? Jak mi się spodoba to może być i
8litrów.
> Diesel w autobusie to dopiero frajda, max moment pomiędzy 800 a 1500RPM. ;)
Tia i pierdyliard biegów pomiędzy :)
--
Paweł
-
24. Data: 2011-11-28 15:42:42
Temat: Re: Nowa Toyota Celica
Od: kamil <k...@s...com>
On 28/11/2011 14:40, DoQ wrote:
> W dniu 28-11-2011 15:38, kamil pisze:
>
>>> Nieco inaczej - wolę silnik którego nie trzeba będzie chłostać żeby
>>> zechciał pojechać.
>> Czyli jaki? 3 litry? 5 litrów? 6.7 litra? Gdzie jest granica?
>
> A dlaczego miałaby być jakaś granica? Jak mi się spodoba to może być i
> 8litrów.
Do wyboru mamy małe, lekkie sportowe coupe z niskim środkiem ciężkości i
200KM przy 7000RPM z małego silnika n/a - fajnie.
Możemy wpakować większy silnik, ale coupe robi się ciężkawe z przodu -
mniej fajnie.
Możemy dać turbo i walczyć z lagiem - też mniej fajnie.
>> Diesel w autobusie to dopiero frajda, max moment pomiędzy 800 a
>> 1500RPM. ;)
>
> Tia i pierdyliard biegów pomiędzy :)
Ale jest! :)
--
Pozdrawiam,
Kamil
http://bynajmniej.net
-
25. Data: 2011-11-28 15:47:21
Temat: Re: Nowa Toyota Celica
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 28-11-2011 15:42, kamil pisze:
>> A dlaczego miałaby być jakaś granica? Jak mi się spodoba to może być i
>> 8litrów.
> Do wyboru mamy małe, lekkie sportowe coupe z niskim środkiem ciężkości i
> 200KM przy 7000RPM z małego silnika n/a - fajnie.
> Możemy wpakować większy silnik, ale coupe robi się ciężkawe z przodu -
> mniej fajnie.
> Możemy dać turbo i walczyć z lagiem - też mniej fajnie.
Chyba się nie zrozumieliśmy. Wolę samochody typu Audi S4 czy S6 czy
jakieś mocniejsze BMW niż małe, lekkie młynki do kawy - najczęściej
wybierane przez chłopców w czapeczce z daszkiem na bok ;)
>>> Diesel w autobusie to dopiero frajda, max moment pomiędzy 800 a
>>> 1500RPM. ;)
>> Tia i pierdyliard biegów pomiędzy :)
> Ale jest! :)
Mnie wystarczy grubo ponad 200Nm od 1000-6000RPM, nie trzeba rzeźbić
biegami ani wyć silnikiem żeby odjechać. A jakby było jeszcze więcej to
też bym się nie obraził :)
--
Paweł
-
26. Data: 2011-11-28 15:50:36
Temat: Re: Nowa Toyota Celica
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-11-28, DoQ <p...@g...com> wrote:
>
> Mnie wystarczy grubo ponad 200Nm od 1000-6000RPM, nie trzeba rzeźbić
> biegami ani wyć silnikiem żeby odjechać. A jakby było jeszcze więcej to
> też bym się nie obraził :)
>
Tylko co na tyle niutkow powiedza Twoje Frigo?
--
Artur
ZZR 1200
-
27. Data: 2011-11-28 15:51:16
Temat: Re: Nowa Toyota Celica
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 28-11-2011 15:50, AZ pisze:
>> Mnie wystarczy grubo ponad 200Nm od 1000-6000RPM, nie trzeba rzeźbić
>> biegami ani wyć silnikiem żeby odjechać. A jakby było jeszcze więcej to
>> też bym się nie obraził :)
> Tylko co na tyle niutkow powiedza Twoje Frigo?
Do upalania jak znalazł ;))
--
Paweł
-
28. Data: 2011-11-28 16:01:25
Temat: Re: Nowa Toyota Celica
Od: kamil <k...@s...com>
On 28/11/2011 14:47, DoQ wrote:
> W dniu 28-11-2011 15:42, kamil pisze:
>
>>> A dlaczego miałaby być jakaś granica? Jak mi się spodoba to może być i
>>> 8litrów.
>> Do wyboru mamy małe, lekkie sportowe coupe z niskim środkiem ciężkości i
>> 200KM przy 7000RPM z małego silnika n/a - fajnie.
>> Możemy wpakować większy silnik, ale coupe robi się ciężkawe z przodu -
>> mniej fajnie.
>> Możemy dać turbo i walczyć z lagiem - też mniej fajnie.
>
> Chyba się nie zrozumieliśmy. Wolę samochody typu Audi S4 czy S6 czy
> jakieś mocniejsze BMW niż małe, lekkie młynki do kawy - najczęściej
> wybierane przez chłopców w czapeczce z daszkiem na bok ;)
Jedni lubią tatowóz z dużym silnikiem, inni polatać bokami na torze. :)
>>>> Diesel w autobusie to dopiero frajda, max moment pomiędzy 800 a
>>>> 1500RPM. ;)
>>> Tia i pierdyliard biegów pomiędzy :)
>> Ale jest! :)
>
> Mnie wystarczy grubo ponad 200Nm od 1000-6000RPM, nie trzeba rzeźbić
> biegami ani wyć silnikiem żeby odjechać. A jakby było jeszcze więcej to
> też bym się nie obraził :)
Here we go again - to nie moment jedzie ;)
--
Pozdrawiam,
Kamil
http://bynajmniej.net
-
29. Data: 2011-11-28 16:09:21
Temat: Re: Nowa Toyota Celica
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 28-11-2011 16:01, kamil pisze:
>> Chyba się nie zrozumieliśmy. Wolę samochody typu Audi S4 czy S6 czy
>> jakieś mocniejsze BMW niż małe, lekkie młynki do kawy - najczęściej
>> wybierane przez chłopców w czapeczce z daszkiem na bok ;)
> Jedni lubią tatowóz z dużym silnikiem, inni polatać bokami na torze. :)
Jakby M3 czy Ską się nie dało..
>> Mnie wystarczy grubo ponad 200Nm od 1000-6000RPM, nie trzeba rzeźbić
>> biegami ani wyć silnikiem żeby odjechać. A jakby było jeszcze więcej to
>> też bym się nie obraził :)
> Here we go again - to nie moment jedzie ;)
Ale zapewnia komfort jazdy.
--
Paweł
-
30. Data: 2011-11-28 16:14:51
Temat: Re: Nowa Toyota Celica
Od: kamil <k...@s...com>
On 28/11/2011 15:09, DoQ wrote:
> W dniu 28-11-2011 16:01, kamil pisze:
>
>>> Chyba się nie zrozumieliśmy. Wolę samochody typu Audi S4 czy S6 czy
>>> jakieś mocniejsze BMW niż małe, lekkie młynki do kawy - najczęściej
>>> wybierane przez chłopców w czapeczce z daszkiem na bok ;)
>> Jedni lubią tatowóz z dużym silnikiem, inni polatać bokami na torze. :)
>
> Jakby M3 czy Ską się nie dało..
S4? Można, tylko po co? Ciężkie, buja, kierownica chyba przez piankę
połączona z kołami, bo niewiele przekazuje.
M3 kosztuje 2x tyle, co ta Toyota.
>>> Mnie wystarczy grubo ponad 200Nm od 1000-6000RPM, nie trzeba rzeźbić
>>> biegami ani wyć silnikiem żeby odjechać. A jakby było jeszcze więcej to
>>> też bym się nie obraził :)
>> Here we go again - to nie moment jedzie ;)
>
> Ale zapewnia komfort jazdy.
--
Pozdrawiam,
Kamil
http://bynajmniej.net