  • 51. Data: 2011-11-29 10:44:31
    Temat: Re: Nowa Toyota Celica
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/11/2011 17:01, DoQ wrote:

    > W dizlu, w automacie i patyku - taka rozkładówka jak playmate. Obiecał!!

    I w zenonah!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 52. Data: 2011-11-29 10:46:01
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/11/2011 16:50, DoQ wrote:

    > Gdybyś był łaskaw czytać uważniej, to byś nie napisał takich bzdur.
    > Zakup wyśrubowanej 600tki po to żeby jeździć nią głównie po ulicach
    > przypomina mi zakup ATOMa i lansowanie się nim po mieście albo od biedy
    > na gierkówce.

    Założę się, że Polska jako kraj raczej mało zamożny nie jest głównym
    rynkiem docelowym dla Toyoty. A tam, gdzie ludzie wydają 30k euro na
    zabawkę, biorą ją na trackdaye, a nie tłuką się do w korkach do roboty w
    fabryce co rano.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 53. Data: 2011-11-29 10:47:57
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/11/2011 09:46, kamil wrote:

> [...]
    > rynkiem docelowym dla Toyoty. A tam, gdzie ludzie wydają 30k euro na
    > zabawkę, biorą ją na trackdaye, a nie tłuką się do w korkach do roboty w

    Jeszcze jedna ciekawostka, spojrzałem na ceny konkurencyjnych samochodów
    w UK (kraj z dość dobrze rozwiniętymi i tradycyjnymi weekendowymi
    upalaniami na torze).

    Za te przewidywane 25tyś funtów (raptem roczna średnia wypłata) można
    mieć choćby gołego golfa gti. Myślisz, że ludzie kupujący golfa gti nie
    kupią za jego cenę lekkiego coupe RWD obiecującego ponoć świetne
    prowadzenie? Ja myślę, że tak.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 54. Data: 2011-11-29 10:51:09
    Od: kamil <k...@s...com>

> [...]

    mieć choćby gołego golfa gti. Myślisz, że ludzie kupujący golfa gti nie
    kupią za jego cenę lekkiego coupe RWD obiecującego ponoć świetne

    Nie kupią takiego nowego coupe bazującego na legendzie AE86 japończycy
    zakochani ostatnio w drifcie, tym bardziej że u nich pewnie cena bez ceł
    będzie o 1/3 niższa? Kupią.

    Nie kupią ludzie wydający po 20k euro na sciąganie Skyline'ów,
    tuningowanie RX-7 i innych wynalazków z japonii? Kupią.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 55. Data: 2011-11-29 17:18:23
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 28.11.2011 DoQ <p...@g...com> napisał/a:

    > Może nie dojrzałeś, albo głównie się ścigasz. Bo codzienna, normalna
    > jazda 110KM+ 600tką i dotrzymywanie kroku "większemu" poprzez ciągłe
    > kręcenie jest średnio przyjemna.

    To NTG, więc w skrócie. Tak, też słyszałem takie opinie, 600 nie jedzie.
    Jak dla mnie jakoś jedzie i ma sporo zalet. Mnie pasuje, może dlatego że
    nie muszę niczego udowadniać, zwłaszcza na drodze.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 56. Data: 2011-11-29 17:37:22
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-11-2011 17:18, kakmar pisze:

    > To NTG, więc w skrócie. Tak, też słyszałem takie opinie, 600 nie jedzie.
    > Jak dla mnie jakoś jedzie i ma sporo zalet. Mnie pasuje, może dlatego że
    > nie muszę niczego udowadniać, zwłaszcza na drodze.

    Obadaj Aprilie RSV1000R - bdb. wyposażenie fabryczne, lekkie jak 600,
    kręcić nie trzeba a jedzie :P

    --
    Paweł

  • 57. Data: 2011-11-29 23:11:16
    Temat: [NTG] Re: Nowa Toyota Celica
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-29, kakmar <k...@g...com> wrote:

    > To NTG, więc w skrócie. Tak, też słyszałem takie opinie, 600 nie jedzie.
    > Jak dla mnie jakoś jedzie i ma sporo zalet. Mnie pasuje, może dlatego że
    > nie muszę niczego udowadniać, zwłaszcza na drodze.

    Tyno bo nie jedzie :P Jak pozyczylem 600, to balem sie jezdzic nia
    dluzej niz tydzien ze strachu, ze wkoncu popsuje ;-) Ale lekkosc jest
    ogromna zaleta.

    No i nie mow, fajnie czasem pogonic z jakims mercem ze swiatel, choc
    najlepsze sa Omegi i Paski w dizlu, fajnie czasem takiego podpuscic jak
    ruszy ze swiatel jakby mu ktos rozgrzany do czerwonosci pret w dupe
    wlozyl.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 58. Data: 2011-11-29 23:50:42
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 29.11.2011 DoQ <p...@g...com> napisał/a:

    > Obadaj Aprilie RSV1000R - bdb. wyposażenie fabryczne, lekkie jak 600,
    > kręcić nie trzeba a jedzie :P

    Ależ znam tego makarona, zarówno z folderu, jak i z małego tete-a-tete.
    To świetny motocykl, ale nie kupiłbym go do jazdy na co dzień po mieście.
    Co innego gdybym miał bliżej na tor i więcej czasu.
    Bałbym się odwinąć na wyjściu ze ślimaka wiaduktu ;) 10 czy >12krpm nie
    jest wcale nudne jak się już naumie kręcić manetką. 6krpm pozwala rano,
    czy wieczorem spokojnie dojechać gdzie się chce, w taki dzień jak dziś,
    nie słuchając godzinami radia.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 59. Data: 2011-11-30 00:04:18
    Temat: Re: [NTG] Re: Nowa Toyota Celica
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 29.11.2011 AZ <a...@g...com> napisał/a:
    > Tyno bo nie jedzie :P Jak pozyczylem 600, to balem sie jezdzic nia
    > dluzej niz tydzien ze strachu, ze wkoncu popsuje ;-) Ale lekkosc jest
    > ogromna zaleta.

    Się nie będę pytał skąd było to 600.

> [...]
    > najlepsze sa Omegi i Paski w dizlu, fajnie czasem takiego podpuscic jak
    > ruszy ze swiatel jakby mu ktos rozgrzany do czerwonosci pret w dupe

    Żeby się ganiać z mercami to raczej pincet i tak musiałbym jeszcze sporo
    przytyć. Ale wierze z tramwaju może to inaczej wyglądać ;-). Jak dla mnie
    to 600 zaczyna trochę niedomagać na "4", czyli powyżej 180 i oczywiście
    z pasażerem. Ale ja jeżdżę z pasażerem raz na rok, a że 200 litr osiągnie
    sekundę wcześniej, to jakoś to zniosę.

    --
    kakmaratgmaildocom