  • 31. Data: 2011-11-28 16:27:06
    Temat: Re: Nowa Toyota Celica
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-11-2011 16:14, kamil pisze:

    > S4? Można, tylko po co? Ciężkie, buja, kierownica chyba przez piankę
    > połączona z kołami, bo niewiele przekazuje.
    > M3 kosztuje 2x tyle, co ta Toyota.

    Za to można na co dzień wygodnie jeździć, zamiast kupować dwóch.

    --
    Paweł

  • 32. Data: 2011-11-28 16:32:27
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup

    > Za 10 lat z wielkim wiadrem zamiast wydechu, neonami, umcy umcy i wielkim
    > snowboardem nad klapą bagażnika we wsi obok Ciebie:
    > http://www.autoblog.com/2011/11/26/europes-toyota-gt
    -86-sports-car-revealed-arrives-june-2012/

    Ten szintoistyczny kloc wygląda zupełnie podobnie do galijskiego dzieła
    sztuki:
    http://www.tinyurl.pl?Ft67OI4t

    --
    Yogi(n)

  • 33. Data: 2011-11-28 16:39:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Yogi(n),

    -86-sports-car-revealed-arrives-june-2012/
    > Ten szintoistyczny kloc wygląda zupełnie podobnie do galijskiego dzieła
    > sztuki: http://www.tinyurl.pl?Ft67OI4t

    W życiu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 34. Data: 2011-11-28 16:47:23
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/11/2011 15:27, DoQ wrote:

    > Za to można na co dzień wygodnie jeździć, zamiast kupować dwóch.

    Czyli to po prostu samochód nie dla ciebie.

    Swoją drogą masz M3?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 35. Data: 2011-11-28 17:08:47
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 28.11.2011 DoQ <p...@g...com> napisał/a:

    > Nie lubię takich silników, męczą mnie. Wolę opasłe wielolitrowe,
    > nieszczególnie diesle.

    Tyle że zwykle ciężkie toto. Jeśli chodzi o rozrywkę, to musi być
    odpowiedni stosunek mocy do masy. Reszta ma znacznie, ale jak nie jedzie,
    to się męczę zamiast bawić.

    > Podobnie jest z motocyklami, jak ktoś się
    > przesiądzie z wyśrubowanej 600tki na coś większego to rozumie o co chodzi..

    Się parę razy przymierzałem, jeździłem. I mam trzecie sześćset. Znaczy
    ciągle nie rozumiem.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 36. Data: 2011-11-28 17:23:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-11-2011 16:47, kamil pisze:

    > Czyli to po prostu samochód nie dla ciebie.

    Otóż to.

    > Swoją drogą masz M3?

    Nie.

    --
    Paweł

  • 37. Data: 2011-11-28 17:29:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-11-2011 17:08, kakmar pisze:

    > Się parę razy przymierzałem, jeździłem. I mam trzecie sześćset. Znaczy
    > ciągle nie rozumiem.

    Może nie dojrzałeś, albo głównie się ścigasz. Bo codzienna, normalna
    jazda 110KM+ 600tką i dotrzymywanie kroku "większemu" poprzez ciągłe
    kręcenie jest średnio przyjemna.

    --
    Paweł

  • 38. Data: 2011-11-28 17:30:44
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    DoQ waląc jednym palcem w klawisze napisał:

    > Otóż to.

    > Nie.

    Kawalerkę?

    ;-)

  • 39. Data: 2011-11-28 17:33:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Kawalerkę?

    Tak, M1 z meblościanką separującą sypialnie ;))

    --
    Paweł

  • 40. Data: 2011-11-28 17:44:14
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/11/2011 16:29, DoQ wrote:

    > Może nie dojrzałeś, albo głównie się ścigasz. Bo codzienna, normalna
    > jazda 110KM+ 600tką i dotrzymywanie kroku "większemu" poprzez ciągłe
    > kręcenie jest średnio przyjemna.

    Teraz każdy, kto nie lubi dużych silników będzie "niedojrzały". Idźmy
    dalej - kto nie ma skody octavii SDI w kombi i w ksenonach ten gówniarz
    i morderca w BMW.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil