-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
rnetia.pl!not-for-mail
From: DoQ <p...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowa Toyota Celica
Date: Mon, 28 Nov 2011 15:47:21 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 27
Message-ID: <jb0702$u0g$1@mx1.internetia.pl>
References: <15eti7xl7p35z$.dlg@lepper.institute.com> <jav8ls$hu3$1@news.onet.pl>
<javg1s$v8s$1@news.lublin.pl> <javhv1$d9j$1@news.onet.pl>
<javnuc$p4d$4@inews.gazeta.pl> <javtdo$leg$2@mx1.internetia.pl>
<javtv3$ear$4@inews.gazeta.pl> <jb05po$nb4$1@mx1.internetia.pl>
<jb0669$ao6$3@inews.gazeta.pl> <jb06ci$pqd$1@mx1.internetia.pl>
<jb06cb$ao6$5@inews.gazeta.pl> <jb06jv$pqd$3@mx1.internetia.pl>
<jb06l2$ao6$6@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-254-45-129.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1322491714 30736 77.254.45.129 (28 Nov 2011 14:48:34 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 28 Nov 2011 14:48:34 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <jb06l2$ao6$6@inews.gazeta.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
Thunderbird/8.0
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2417008
[ ukryj nagłówki ]W dniu 28-11-2011 15:42, kamil pisze:
>> A dlaczego miałaby być jakaś granica? Jak mi się spodoba to może być i
>> 8litrów.
> Do wyboru mamy małe, lekkie sportowe coupe z niskim środkiem ciężkości i
> 200KM przy 7000RPM z małego silnika n/a - fajnie.
> Możemy wpakować większy silnik, ale coupe robi się ciężkawe z przodu -
> mniej fajnie.
> Możemy dać turbo i walczyć z lagiem - też mniej fajnie.
Chyba się nie zrozumieliśmy. Wolę samochody typu Audi S4 czy S6 czy
jakieś mocniejsze BMW niż małe, lekkie młynki do kawy - najczęściej
wybierane przez chłopców w czapeczce z daszkiem na bok ;)
>>> Diesel w autobusie to dopiero frajda, max moment pomiędzy 800 a
>>> 1500RPM. ;)
>> Tia i pierdyliard biegów pomiędzy :)
> Ale jest! :)
Mnie wystarczy grubo ponad 200Nm od 1000-6000RPM, nie trzeba rzeźbić
biegami ani wyć silnikiem żeby odjechać. A jakby było jeszcze więcej to
też bym się nie obraził :)
--
Paweł
Następne wpisy z tego wątku
- 28.11.11 15:50 AZ
- 28.11.11 15:51 DoQ
- 28.11.11 16:01 kamil
- 28.11.11 16:09 DoQ
- 28.11.11 16:14 kamil
- 28.11.11 16:27 DoQ
- 28.11.11 16:32 Yogi\(n\)
- 28.11.11 16:39 RoMan Mandziejewicz
- 28.11.11 16:47 kamil
- 28.11.11 17:08 kakmar
- 28.11.11 17:23 DoQ
- 28.11.11 17:29 DoQ
- 28.11.11 17:30 Przemysław Czaja
- 28.11.11 17:33 DoQ
- 28.11.11 17:44 kamil
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=