  • 31. Data: 2009-10-01 11:26:38
    Temat: Re: Notebook - wyciaganie akumulatora?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Myślałem, że po to, aby zaj....ć pracownika braniem roboty do domu.
    Po roku takiego zap.....ania mozesz nawet się dochrapać od korporacji drugiej sztuki
    zasilacza, żebyś mniej dźwigał.
    JaC

    -----

  • 32. Data: 2009-10-01 17:22:11
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Radosław Sokół napisal(a):

    > Skoro cały czas na zasilaczu, to tak. Wątpię, by tych biurek
    > było aż tak dużo.

    stacjonarkę do noszenia pomiędzy biurem a domem i innymi miejscami?
    Ciekawe...

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 33. Data: 2009-10-01 19:55:31
    Od: Piotr <p...@a...net.pl>

    RadoslawF pisze:

    > Nieprawda.
    > Statystyczne laptopy które widuje w domach mają pałętające
    > się na kablach myszki, twarde dyski i diabli wiedzą co jeszcze.
    > Od strony wizualnej nie wygląda to lepiej niż ładnie schowany
    > pod biurkiem stacjonarny.
    Te, które widujesz, nie są statystyczne:P
    Zaryzykuję, że te z pałętającymi się dodatkowymi dyskami twardymi to
    poniżej 5%.

    > Od kilkunastu są dostępne specjalistyczne biurka komputerowe.
    > Likwidują większość tego typu problemów.
    I są brzydkie jak czarna, listopadowa noc.

    > Dokładnie.
    > Teraz laptopa kupuje się bo taka moda więc prawie wszyscy kupują.
    Kupuje się, bo są tanie, bo można zabrać ze sobą na wakacje, żeby
    wieczorem dzieciakom bajkę puścić, na rodzinną imprezę do Babci, żeby
    zdjęcia z poprzedniej na telewizorze pokazać, a Babcia nie ma swojego
    komputera, bo można schować do szafy czy szuflady, bo nie używa się go
    od rana do wieczora, jak spora część osób na tej grupie, a godzinę dwie
    dziennie.

    > Nie ma problemu jeśli ktoś nie ma specjalnych wymagań do
    > wydajności i interesuje go tylko poczta, www i inne mało
    > wymagające zadania. Problem jest jak opadnie radość z posiadania
    > mobilnego gadżetu a zacznie się kombinowanie jak podnieść
    > mizerną w porównaniu do kompa stacjonarnego za tę samą cenę
    > wydajność.
    I w czym problem? Wydajność laptopów w rozsądnej cenie jest właśnie
    wystarczająca do tych domowych zastosowań, do zastosowań *prawie
    wszystkich* użytkowników, którzy godzą się z mniejszą wygodą i
    wydajnością w zamian za możliwość przeniesienia komputera, estetykę
    pokoju, brak obrzydliwego pudła, zagracającego biurko monitora,
    pałętających się kabli itp itd.

    Ale nieee, musi być nagonka tych, którzy jak zawsze wiedzą lepiej, co
    jest dobre dla innych, bo nie są w stanie ogarnąć, że nie każdy
    przykłada takie, jak oni wagi do poszczególnych cech komputera.

  • 34. Data: 2009-10-01 20:15:38
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    ąćęłńóśźż napisal(a):

    > Myślałem, że po to, aby zaj....ć pracownika braniem roboty do domu.
    > Po roku takiego zap.....ania mozesz nawet się dochrapać od korporacji drugiej
    sztuki zasilacza, żebyś mniej dźwigał.

    widzę że masz złe doświadczenia korporacyjne :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 35. Data: 2009-10-01 20:20:28
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-10-01 21:55, Użytkownik Piotr napisał:

    > Te, które widujesz, nie są statystyczne:P
    > Zaryzykuję, że te z pałętającymi się dodatkowymi dyskami twardymi to
    > poniżej 5%.

    A z myszkami poniżej 95%.
    No ale wiadomo to co ja widuje na pewno nie jest statystyczne.

    > I są brzydkie jak czarna, listopadowa noc.

    Jak kupujesz pierwsze z brzegu i do tego najtańsze to
    ładnego nie wymagaj.

> [...]
    > wydajnością w zamian za możliwość przeniesienia komputera, estetykę
    > pokoju, brak obrzydliwego pudła, zagracającego biurko monitora,

    Jedno z popularnych domowych zastosowań to gry.
    "Wydajność laptopów w rozsądnej cenie jest właśnie" niewystarczająca
    do takich zadań.

    > Ale nieee, musi być nagonka tych, którzy jak zawsze wiedzą lepiej, co
    > jest dobre dla innych, bo nie są w stanie ogarnąć, że nie każdy
    > przykłada takie, jak oni wagi do poszczególnych cech komputera.

    Jasne nagonka że laptop jest idealny dla "prawie wszystkich"
    jest w porządku. :-)

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2009-10-01 21:13:23
    Od: Piotr <p...@a...net.pl>

    RadoslawF pisze:

    > A z myszkami poniżej 95%.
    > No ale wiadomo to co ja widuje na pewno nie jest statystyczne.
    Fajnie się odpowiada na argument, który nie padł?
    Bo o myszkach nic nie pisałem.

    > Jak kupujesz pierwsze z brzegu i do tego najtańsze to
    > ładnego nie wymagaj.
    Jasssne. I na pewno osoby używające komputera sporadycznie, przez
    godzinę dwie dziennie, mają ochotę wstawiać sobie do pokoju
    specjalistyczne biurko komputerowe.

> [...]
    > do takich zadań.

    > Jasne nagonka że laptop jest idealny dla "prawie wszystkich"
    To porównaj sobie ilość wątków, w których osoba pisząca chce kupić
    stacjonarny komputer do gier, a namawia się go do kupienia laptopa z
    ilością wątków, w których ktoś chce kupić laptopa "~3000, do ogólnych
    zastosowań, sporadyczne gry, nie najnowsze typu Crysis", a namawia się
    go do kupienia stacjonarki.

  • 37. Data: 2009-10-02 06:57:49
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Day Thu, 01 Oct 2009 12:11:50 +0200, RadoslawF wrote:

> [...]
    > się na kablach myszki, twarde dyski i diabli wiedzą co jeszcze.
    > Od strony wizualnej nie wygląda to lepiej niż ładnie schowany

    Troche juz takich 'biurkowych' laptopow widzialem, i w 95% nie ma tam
    zadnego kabelka oprocz myszyki (a i to juz sporadycznie).

    > Od kilkunastu są dostępne specjalistyczne biurka komputerowe.
    > Likwidują większość tego typu problemów.

    Ale ludzie czesto nie maja miejsca (i kasy) na takie specjalistyczne biurka.
    Najczesciej laptop lezy na biurku ktore oprocz tego spelnia jeszcze kupe
    innych funkcji (dzieciaki sie przy nim ucza itp).

    --
    Artur 'Bzyk' Frydel
    "W Królestwie środka nigdy nie wiadomo, co jest przysłowiem, a co zwykłą

  • 38. Data: 2009-10-02 08:39:13
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-10-01 23:13, Użytkownik Piotr napisał:

    > Fajnie się odpowiada na argument, który nie padł?
    > Bo o myszkach nic nie pisałem.

    To może przeczytaj tekst na który odpowiadałeś.
    Powoli i ze zrozumieniem.
    A może sugerujesz że podpięta kablem myszka nie generuje
    dodatkowego kabla na biurku w przeciwieństwie od HD który
    to robi ?

    > Jasssne. I na pewno osoby używające komputera sporadycznie, przez
    > godzinę dwie dziennie, mają ochotę wstawiać sobie do pokoju
    > specjalistyczne biurko komputerowe.

    Przy codziennej pracy przez godzinę lub dwie już warto wstawić.
    Ochoty nie muszą mieć ale o wygodę i estetykę powinni zadbać.

    I to czegoś dowodzi ?

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2009-10-02 08:41:43
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-10-02 08:57, Użytkownik Artur Frydel napisał:

    > Ale ludzie czesto nie maja miejsca (i kasy) na takie specjalistyczne biurka.
    > Najczesciej laptop lezy na biurku ktore oprocz tego spelnia jeszcze kupe
    > innych funkcji (dzieciaki sie przy nim ucza itp).

    Brak miejsca to jest jakiś argument brak kasy nie bardzo.
    Tyle że skoro jakieś biurko już istnieje to zawsze można
    przemyśleć czy nie będzie lepiej zamienić je na bardziej
    dopasowane do potrzeb.

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2009-10-02 08:56:14
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "RadoslawF"
    >Brak miejsca to jest jakiś argument brak kasy nie bardzo.
    >Tyle że skoro jakieś biurko już istnieje to zawsze można
    >przemyśleć czy nie będzie lepiej zamienić je na bardziej
    >dopasowane do potrzeb.

    Oczywiście. Bo przecież każdy radośnie poleci wywalać pieniądze na coś,
    co w sumie już ma. (o kwestiach estetycznych już nie wspomnę, bo to
    dla wielu terra incognita).

    --
    \ K...@e...eu.org /