    From: Piotr <p...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Notebook - wyciaganie akumulatora?
    Date: Thu, 01 Oct 2009 23:13:23 +0200

    RadoslawF pisze:

    > A z myszkami poniżej 95%.
    > No ale wiadomo to co ja widuje na pewno nie jest statystyczne.
    Fajnie się odpowiada na argument, który nie padł?
    Bo o myszkach nic nie pisałem.

    > Jak kupujesz pierwsze z brzegu i do tego najtańsze to
    > ładnego nie wymagaj.
    Jasssne. I na pewno osoby używające komputera sporadycznie, przez
    godzinę dwie dziennie, mają ochotę wstawiać sobie do pokoju
    specjalistyczne biurko komputerowe.

    > Jedno z popularnych domowych zastosowań to gry.
    > "Wydajność laptopów w rozsądnej cenie jest właśnie" niewystarczająca
    > do takich zadań.

    > Jasne nagonka że laptop jest idealny dla "prawie wszystkich"
    > jest w porządku. :-)
    To porównaj sobie ilość wątków, w których osoba pisząca chce kupić
    stacjonarny komputer do gier, a namawia się go do kupienia laptopa z
    ilością wątków, w których ktoś chce kupić laptopa "~3000, do ogólnych
    zastosowań, sporadyczne gry, nie najnowsze typu Crysis", a namawia się
    go do kupienia stacjonarki.