  • 11. Data: 2010-12-05 22:19:33
    Temat: Re: Nokian WR G2 zdaje mi się, czy ten typ tak ma?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F.

    > Czy to mozliwe zeby finska opona byla kiepska na sniegu ? Czy ona moze
    > jest tylko na eksport ? :-)

    To jest po prostu opona całoroczna.

    http://www.nokiantires.com/tyre?id=11899&group=1.01&
    name=Nokian+WRG2

    The WR G2, Nokian Tyres' third generation in the unique line of "All-
    Weather Plus" tires, offers the best performance in every season.

    Z nieznanych przyczyn w Polsce robi za zimówkę...

    --
    ignorance is bliss

  • 12. Data: 2010-12-05 22:39:06
    Temat: Re: Nokian WR G2 zdaje mi sie, czy ten typ tak ma?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-05 22:19, to pisze:

    > Z nieznanych przyczyn w Polsce robi za zimówkę...

    Wychodzi na to że w ADAC też pracują głupki i z nieznanych przyczyn
    testują je jako zimówki
    http://www.oponeo.pl/artykul/test-opon-zimowych-adac
    -2010-2011-w-rozmiarze-225-45-r17

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 13. Data: 2010-12-05 22:44:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Wychodzi na to że w ADAC też pracują głupki i z nieznanych przyczyn
    > testują je jako zimówki

    Twierdzisz, ze producent na własnej stronie podaje błędne informacje na
    temat własnego produktu? ADAC może je sobie zakwalifikowac jak mu się
    podoba, faktem jest, że potraktowane jako zimówki wypadły raczej kiepsko,
    w drugiej połowie stawki, przy czym miały prawie najlepszy wynik na
    suchym i kiepski na śniegu.

    --
    ignorance is bliss

  • 14. Data: 2010-12-05 22:50:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-05 22:44, to pisze:

> [...]
    > podoba, faktem jest, że potraktowane jako zimówki wypadły raczej kiepsko,
    > w drugiej połowie stawki, przy czym miały prawie najlepszy wynik na

    W stawce wypadają ciut lepiej niż droższe zimówki GY czy Pirelli, ale
    zimówką są niesłusznie nazywane. Głąby jednak w tym ADAC pracują.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 15. Data: 2010-12-05 22:55:54
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > W stawce wypadają ciut lepiej niż droższe zimówki GY czy Pirelli, ale
    > zimówką są niesłusznie nazywane. Głąby jednak w tym ADAC pracują.

    Zajrzałeś na stronę Nokiana?

    --
    ignorance is bliss

  • 16. Data: 2010-12-05 22:59:22
    Temat: Re: Nokian WR G2 zdaje mi si?, czy ten typ tak ma?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 05 Dec 2010 21:19:33 GMT, to wrote:
> [...]
    >Weather Plus" tires, offers the best performance in every season.
    >Z nieznanych przyczyn w Polsce robi za zimówkę...

    W calej Europie. Nawet na tej stronie
    You are here: Products / Tires / Passenger cars / Winter tires / WRG2

    Caloroczna jest w USA.

    Tak czy inaczej - jesli Finowie tym jezdza zima, to chyba musi byc
    dobre ?

    J.

  • 17. Data: 2010-12-05 23:02:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-05 22:55, to pisze:

    > Zajrzałeś na stronę Nokiana?

    Tak napisane jest, że nadaje się na każdą pogodę i na każdy sezon.
    Czyli zimówką za cholerę nie może być, tylko głąbom w Polsce wydaje się
    że mają zimówki - nie to co gódjer.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 18. Data: 2010-12-05 23:02:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F.

    > Tak czy inaczej - jesli Finowie tym jezdza zima, to chyba musi byc dobre
    > ?

    Nokian produkuje jeszcze typową zimówkę Hakkapeliitta, w wersji zwykłej
    albo z kolcami. WRG2 to opona całoroczna według Nokiana, można jednak
    przypuszczać, że co całoroczne w Skandynawii, to bliżej zimowego w
    Europie. Widziałeś jakiś test zimówek który wygrałby WRG2?

    --
    ignorance is bliss

  • 19. Data: 2010-12-05 23:02:40
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Tak napisane jest, że nadaje się na każdą pogodę i na każdy sezon. Czyli
    > zimówką za cholerę nie może być, tylko głąbom w Polsce wydaje się że
    > mają zimówki - nie to co gódjer.

    Co się tak uparłeś? Kupiłeś sobie WRG2 i dorabiasz ideologię? ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 20. Data: 2010-12-05 23:05:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-05 23:02, to pisze:

    > Co się tak uparłeś? Kupiłeś sobie WRG2 i dorabiasz ideologię? ;)

    Ja się uparłem, sprzedawcy się uparli, ADAC się uparł.. tylko Ty wiesz
    że to nie może być zimówka.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com