-
1. Data: 2011-11-21 12:53:00
Temat: Nokia Store - totalne rozczarowanie
Od: atm <...@v...pl>
To, ze ilosc aplikacji jest zenujaco niska to jedno. Niech sobie beda
nawet te pierdzace bo wtedy byloby proporcjonalnie wiecej tych
wartosciowych. To, ze jako aplikacje sa liczone rowniez tapety, jakies
wideoklipy itp to drugie, swiadczy zreszta o sklepie.
Jednak to co najbardziej mnie denerwuje to zakup aplikacji i platnosc
poprzez pobranie pieniedzy z karty prepaid. Mam zwykla najzwyczajniejsza
karte Orange, dokonuje zakupu w sposob okreslony przez Nokie, kasa
zostaje pobrana a nastepnie wyswietlany jest komunikat, ze wystapil blad
i nalezy sprobowac ponownie. Przy ktoryms z wczesniejszych zakupow dalem
sie nabrac i sprobowalem trzy razy, teraz juz wiem, ze kazda proba to
koszt aplikacji. Za kazdym razem telefon do serwisu Nokii czekanie,
wyjasnianie, wczesniej wypelnianie formularza zwrotu pieniedzy. Teraz
juz nawet nie moga wyslac linka do zakupionej aplikacji. Czyli zwroca mi
kase a ja moge sprobowac ponownie. Moglbym oczywiscie podac im dane
karty platniczej ale majac doswiadczenie z obecnymi zakupami nie
powierzylbym im danych karty.
Do tej pory kupilem ze 4 aplikacje z czego w trzech wypadkach musialem
do nich dzwonic. To byl prawdopodobnie moj ostatni zakup w ich sklepie.
Jakie sa Wasze doswiadczenia z Nokia Store?
-
2. Data: 2011-11-21 13:01:00
Temat: Re: Nokia Store - totalne rozczarowanie
Od: Waldek Godel <n...@y...org>
Dnia Mon, 21 Nov 2011 13:53:00 +0100, atm napisał(a):
> To, ze ilosc aplikacji jest zenujaco niska to jedno. Niech sobie beda
> nawet te pierdzace bo wtedy byloby proporcjonalnie wiecej tych
> wartosciowych. To, ze jako aplikacje sa liczone rowniez tapety, jakies
> wideoklipy itp to drugie, swiadczy zreszta o sklepie.
> Jednak to co najbardziej mnie denerwuje to zakup aplikacji i platnosc
> poprzez pobranie pieniedzy z karty prepaid. Mam zwykla najzwyczajniejsza
> karte Orange, dokonuje zakupu w sposob okreslony przez Nokie, kasa
> zostaje pobrana a nastepnie wyswietlany jest komunikat, ze wystapil blad
Zostaje pobrana czy zablokowana? Bo to istotna różnica...
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -
Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski
-
3. Data: 2011-11-21 13:06:25
Temat: Re: Nokia Store - totalne rozczarowanie
Od: atm <...@v...pl>
On 2011-11-21 14:01, Waldek Godel wrote:
> Dnia Mon, 21 Nov 2011 13:53:00 +0100, atm napisał(a):
>
>> To, ze ilosc aplikacji jest zenujaco niska to jedno. Niech sobie beda
>> nawet te pierdzace bo wtedy byloby proporcjonalnie wiecej tych
>> wartosciowych. To, ze jako aplikacje sa liczone rowniez tapety, jakies
>> wideoklipy itp to drugie, swiadczy zreszta o sklepie.
>> Jednak to co najbardziej mnie denerwuje to zakup aplikacji i platnosc
>> poprzez pobranie pieniedzy z karty prepaid. Mam zwykla najzwyczajniejsza
>> karte Orange, dokonuje zakupu w sposob okreslony przez Nokie, kasa
>> zostaje pobrana a nastepnie wyswietlany jest komunikat, ze wystapil blad
>
> Zostaje pobrana czy zablokowana? Bo to istotna różnica...
>
Wiesz, po sprawdzeniu stanu konta prepaid jest mniej o tyle ile
kosztowala aplikacja, kobitka z infolinii tez mowi o tym, ze otrzymali
pieniadze wiec zakladam, ze zostala pobrana.
-
4. Data: 2011-11-21 13:12:33
Temat: Re: Nokia Store - totalne rozczarowanie
Od: Waldek Godel <n...@y...org>
Dnia Mon, 21 Nov 2011 14:06:25 +0100, atm napisał(a):
> Wiesz, po sprawdzeniu stanu konta prepaid jest mniej o tyle ile
> kosztowala aplikacja, kobitka z infolinii tez mowi o tym, ze otrzymali
> pieniadze wiec zakladam, ze zostala pobrana.
Więc zamiast awanturować się z Nokią, złóż do swojego banku/operatora
swojej karty reklamację nieautoryzowanej transakcji. Zobaczysz jak szybko
Nokia naprawi błąd.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Za jednym smartphonem z Androidem nie stloi zaden zysk dla google" - Paweł
"robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski
-
5. Data: 2011-11-21 13:18:01
Temat: Re: Nokia Store - totalne rozczarowanie
Od: Piotr M <x...@x...xx>
W dniu 21 listopada 13:53, atm pisze:
> Jakie sa Wasze doswiadczenia z Nokia Store?
Żadne i nie zamierzam korzystać. W ogóle jest te "Store" dalej rozwijane?
--
Pozdrawiam, Piotr M
"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
Aleksander Dumas
-
6. Data: 2011-11-21 16:43:06
Temat: Re: Nokia Store - totalne rozczarowanie
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup
Dnia Mon, 21 Nov 2011 14:06:25 +0100, atm napisał(a):
>> Wiesz, po sprawdzeniu stanu konta prepaid jest mniej o tyle ile
>> kosztowala aplikacja, kobitka z infolinii tez mowi o tym, ze
>> otrzymali
>> pieniadze wiec zakladam, ze zostala pobrana.
>Więc zamiast awanturować się z Nokią, złóż do swojego banku/operatora
>swojej karty reklamację nieautoryzowanej transakcji. Zobaczysz jak
>szybko
>Nokia naprawi błąd.
A on pisze o swojej karcie debetowej Orange prepaid ?
Nawet jesli tak ... jestes pewien ze Nokia tak szybko blad naprawi ?
Czy skoro anulowanie pojdzie automatem, to nie bedzie ich interesowac
?
J.
-
7. Data: 2011-11-21 18:38:57
Temat: Re: Nokia Store - totalne rozczarowanie
Od: Waldek Godel <n...@y...org>
Dnia Mon, 21 Nov 2011 17:43:06 +0100, J.F napisał(a):
> Nawet jesli tak ... jestes pewien ze Nokia tak szybko blad naprawi ?
> Czy skoro anulowanie pojdzie automatem, to nie bedzie ich interesowac
> ?
Jak dostaną chargeback plus opieprz od firmy autoryzującej transakcję, to
uwierz, zainsteresuje ich.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
" pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł
"robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski
-
8. Data: 2011-11-21 18:56:30
Temat: Re: Nokia Store - totalne rozczarowanie
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup
Dnia Mon, 21 Nov 2011 17:43:06 +0100, J.F napisał(a):
>> Nawet jesli tak ... jestes pewien ze Nokia tak szybko blad naprawi
>> ?
>> Czy skoro anulowanie pojdzie automatem, to nie bedzie ich
>> interesowac
> ?
>Jak dostaną chargeback plus opieprz od firmy autoryzującej
>transakcję, to
>uwierz, zainsteresuje ich.
Jestes pewien ? Bo mnie sie wydaje ze jesli to pojdzie automatem, to
pewnie nikomu sie nie bedzie chcialo opieprzac, ani Nokii
interweniowac.
"Mamy milion transakcji dziennie i 1% anulowan jest normalny" :-)
J.
-
9. Data: 2011-11-21 19:16:28
Temat: Re: Nokia Store - totalne rozczarowanie
Od: "Ghost" <g...@e...pl>
Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:jae6t0$38b$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup
> Dnia Mon, 21 Nov 2011 17:43:06 +0100, J.F napisał(a):
>>> Nawet jesli tak ... jestes pewien ze Nokia tak szybko blad naprawi ?
>>> Czy skoro anulowanie pojdzie automatem, to nie bedzie ich interesowac
>> ?
>>Jak dostaną chargeback plus opieprz od firmy autoryzującej transakcję, to
>>uwierz, zainsteresuje ich.
>
> Jestes pewien ? Bo mnie sie wydaje ze jesli to pojdzie automatem, to
> pewnie nikomu sie nie bedzie chcialo opieprzac, ani Nokii interweniowac.
> "Mamy milion transakcji dziennie i 1% anulowan jest normalny" :-)
Dokladnie, w ogole co to za koncepcja "opieprzu"? Na jakim swiecie trzeba
zyc by cos takiego wymyslec.
-
10. Data: 2011-11-21 19:40:51
Temat: Re: Nokia Store - totalne rozczarowanie
Od: Waldek Godel <n...@y...org>
Dnia Mon, 21 Nov 2011 19:56:30 +0100, J.F napisał(a):
> Jestes pewien ? Bo mnie sie wydaje ze jesli to pojdzie automatem, to
> pewnie nikomu sie nie bedzie chcialo opieprzac, ani Nokii
> interweniowac.
Jestem pewien. Zwłaszcza jeżeli kilka osób tak zrobi.
Nieautoryzowana transakcja na karcie to duże kuku dla firmy która to zrobi.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski