  • 1. Data: 2011-11-21 12:53:00
    Temat: Nokia Store - totalne rozczarowanie
    Od: atm <...@v...pl>

    To, ze ilosc aplikacji jest zenujaco niska to jedno. Niech sobie beda
    nawet te pierdzace bo wtedy byloby proporcjonalnie wiecej tych
    wartosciowych. To, ze jako aplikacje sa liczone rowniez tapety, jakies
    wideoklipy itp to drugie, swiadczy zreszta o sklepie.
    Jednak to co najbardziej mnie denerwuje to zakup aplikacji i platnosc
    poprzez pobranie pieniedzy z karty prepaid. Mam zwykla najzwyczajniejsza
    karte Orange, dokonuje zakupu w sposob okreslony przez Nokie, kasa
    zostaje pobrana a nastepnie wyswietlany jest komunikat, ze wystapil blad
    i nalezy sprobowac ponownie. Przy ktoryms z wczesniejszych zakupow dalem
    sie nabrac i sprobowalem trzy razy, teraz juz wiem, ze kazda proba to
    koszt aplikacji. Za kazdym razem telefon do serwisu Nokii czekanie,
    wyjasnianie, wczesniej wypelnianie formularza zwrotu pieniedzy. Teraz
    juz nawet nie moga wyslac linka do zakupionej aplikacji. Czyli zwroca mi
    kase a ja moge sprobowac ponownie. Moglbym oczywiscie podac im dane
    karty platniczej ale majac doswiadczenie z obecnymi zakupami nie
    powierzylbym im danych karty.
    Do tej pory kupilem ze 4 aplikacje z czego w trzech wypadkach musialem
    do nich dzwonic. To byl prawdopodobnie moj ostatni zakup w ich sklepie.
    Jakie sa Wasze doswiadczenia z Nokia Store?

  • 2. Data: 2011-11-21 13:01:00
    Temat: Re: Nokia Store - totalne rozczarowanie
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 21 Nov 2011 13:53:00 +0100, atm napisał(a):

> [...]
    > karte Orange, dokonuje zakupu w sposob okreslony przez Nokie, kasa
    > zostaje pobrana a nastepnie wyswietlany jest komunikat, ze wystapil blad

    Zostaje pobrana czy zablokowana? Bo to istotna różnica...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -

  • 3. Data: 2011-11-21 13:06:25
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-11-21 14:01, Waldek Godel wrote:

    > Zostaje pobrana czy zablokowana? Bo to istotna różnica...

    Wiesz, po sprawdzeniu stanu konta prepaid jest mniej o tyle ile
    kosztowala aplikacja, kobitka z infolinii tez mowi o tym, ze otrzymali
    pieniadze wiec zakladam, ze zostala pobrana.

  • 4. Data: 2011-11-21 13:12:33
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 21 Nov 2011 14:06:25 +0100, atm napisał(a):

    > Wiesz, po sprawdzeniu stanu konta prepaid jest mniej o tyle ile
    > kosztowala aplikacja, kobitka z infolinii tez mowi o tym, ze otrzymali
    > pieniadze wiec zakladam, ze zostala pobrana.

    Więc zamiast awanturować się z Nokią, złóż do swojego banku/operatora
    swojej karty reklamację nieautoryzowanej transakcji. Zobaczysz jak szybko
    Nokia naprawi błąd.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Za jednym smartphonem z Androidem nie stloi zaden zysk dla google" - Paweł

  • 5. Data: 2011-11-21 13:18:01
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 21 listopada 13:53, atm pisze:
    > Jakie sa Wasze doswiadczenia z Nokia Store?

    Żadne i nie zamierzam korzystać. W ogóle jest te "Store" dalej rozwijane?

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 6. Data: 2011-11-21 16:43:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup

    >Więc zamiast awanturować się z Nokią, złóż do swojego banku/operatora
    >swojej karty reklamację nieautoryzowanej transakcji. Zobaczysz jak
    >szybko
    >Nokia naprawi błąd.

    A on pisze o swojej karcie debetowej Orange prepaid ?

    Nawet jesli tak ... jestes pewien ze Nokia tak szybko blad naprawi ?
    Czy skoro anulowanie pojdzie automatem, to nie bedzie ich interesowac
    ?

    J.

  • 7. Data: 2011-11-21 18:38:57
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 21 Nov 2011 17:43:06 +0100, J.F napisał(a):

    > Nawet jesli tak ... jestes pewien ze Nokia tak szybko blad naprawi ?
    > Czy skoro anulowanie pojdzie automatem, to nie bedzie ich interesowac
    > ?

    Jak dostaną chargeback plus opieprz od firmy autoryzującej transakcję, to
    uwierz, zainsteresuje ich.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

  • 8. Data: 2011-11-21 18:56:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > ?
    >Jak dostaną chargeback plus opieprz od firmy autoryzującej
    >transakcję, to
    >uwierz, zainsteresuje ich.

    Jestes pewien ? Bo mnie sie wydaje ze jesli to pojdzie automatem, to
    pewnie nikomu sie nie bedzie chcialo opieprzac, ani Nokii
    interweniowac.
    "Mamy milion transakcji dziennie i 1% anulowan jest normalny" :-)

    J.

  • 9. Data: 2011-11-21 19:16:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Jestes pewien ? Bo mnie sie wydaje ze jesli to pojdzie automatem, to
    > pewnie nikomu sie nie bedzie chcialo opieprzac, ani Nokii interweniowac.
    > "Mamy milion transakcji dziennie i 1% anulowan jest normalny" :-)

    Dokladnie, w ogole co to za koncepcja "opieprzu"? Na jakim swiecie trzeba
    zyc by cos takiego wymyslec.

  • 10. Data: 2011-11-21 19:40:51
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 21 Nov 2011 19:56:30 +0100, J.F napisał(a):

    > Jestes pewien ? Bo mnie sie wydaje ze jesli to pojdzie automatem, to
    > pewnie nikomu sie nie bedzie chcialo opieprzac, ani Nokii
    > interweniowac.

    Jestem pewien. Zwłaszcza jeżeli kilka osób tak zrobi.
    Nieautoryzowana transakcja na karcie to duże kuku dla firmy która to zrobi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan