  • 1. Data: 2011-11-21 15:51:42
    Temat: Telefon z usa - będzie działał?
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    witam

    Czy telefon motorola z takimi paremetami będzie działał w Polsce? (sieć
    play)

    2G Network:
    CDMA 800 / 1900
    GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
    3G Network:
    CDMA2000 1xEV-DO
    HSDPA 850 / 1900 / 2100

    Wydaje mi sie ze rozmowy pójdą po gsm, natomiast wideorozmów nie będzie
    przez brak umtsu, ale internet po hspda - ma szanse?

    ToMasz

    PS oczywiście sprzedawca nic niewie

  • 2. Data: 2011-11-21 16:06:14
    Temat: Re: Telefon z usa - będzie działał?
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    ToMasz wrote:
    > Czy telefon motorola z takimi paremetami będzie działał w Polsce? (sieć
    > play)

    A podasz model?

    > 2G Network:
    > CDMA 800 / 1900
    > GSM 850 / 900 / 1800 / 1900

    z tego 900 i 1800 u nas jest.

    > 3G Network:
    > CDMA2000 1xEV-DO
    > HSDPA 850 / 1900 / 2100

    A z tego 2100.

    > Wydaje mi sie ze rozmowy pójdą po gsm, natomiast wideorozmów nie będzie
    > przez brak umtsu, ale internet po hspda - ma szanse?

    Specs mówi, że to normalny telefon. Nie zadziała tylko z Aero2 i Play w
    3G na częstotliwości 900MHz

    > PS oczywiście sprzedawca nic niewie

    A co, to sprzedawca z PL?

    Jakub

  • 3. Data: 2011-11-21 16:38:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Wydaje mi sie ze rozmowy pójdą po gsm, natomiast wideorozmów nie
    >będzie przez brak umtsu, ale internet po hspda - ma szanse?

    A u nas HSDPA nie jest przypadkiem na 900/1800 ?

    J.

  • 4. Data: 2011-11-21 17:50:30
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 21.11.2011 17:06, Jakub Danecki pisze:

    > A podasz model?

    For Sprint
    Also known as Motorola XPRT MB612

    (...)

    > A co, to sprzedawca z PL?
    tak, z polski. Nie kumaty, wstydliwi, nie odpowiada....

    ToMasz

  • 5. Data: 2011-11-22 12:55:39
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    J.F wrote:
    > A u nas HSDPA nie jest przypadkiem na 900/1800 ?

    Na szęście na razie tylko 900/2100.

    Jakub

  • 6. Data: 2011-11-22 16:24:13
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    ToMasz wrote:
    > Also known as Motorola XPRT MB612

    http://www.gsmarena.com/motorola_xprt-3946.php

    No to ma normalne 3G, pytanie jak to zadziała w praktyce. Jesteś w
    głębokim... problemie, jeżeli ma simlocka.

    > tak, z polski. Nie kumaty, wstydliwi, nie odpowiada....

    Zalecam odbiór osobisty i test z własna kartą. Inaczej to kot w
    worku/potencjalna cegła.

    Jakub

  • 7. Data: 2011-11-23 22:30:21
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2011-11-22 17:24, Jakub Danecki pisze:

> [...]
    > głębokim... problemie, jeżeli ma simlocka.

    > Zalecam odbiór osobisty i test z własna kartą. Inaczej to kot w

    Sprzeda mu jakiegoś CDMA i dopiero będą "jaja".

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 8. Data: 2011-11-23 22:30:47
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Jakub Danecki" <j...@d...net> wrote:

    > A z tego 2100.

    Jeśli ma działać w Playu, to brak HSDPA 900 MHz może być
    uciążliwy/krytyczny, w zależności od tego, czy mieszkasz w dużym mieście,
    czy w mniejszym.