eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNokia Store - totalne rozczarowanie › Nokia Store - totalne rozczarowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Nokia Store - totalne rozczarowanie
    Date: Mon, 21 Nov 2011 13:53:00 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 19
    Message-ID: <jadhjg$kah$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-206-28-235.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1321879984 20817 87.206.28.235 (21 Nov 2011 12:53:04 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Nov 2011 12:53:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
    Thunderbird/8.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1020895
    [ ukryj nagłówki ]

    To, ze ilosc aplikacji jest zenujaco niska to jedno. Niech sobie beda
    nawet te pierdzace bo wtedy byloby proporcjonalnie wiecej tych
    wartosciowych. To, ze jako aplikacje sa liczone rowniez tapety, jakies
    wideoklipy itp to drugie, swiadczy zreszta o sklepie.
    Jednak to co najbardziej mnie denerwuje to zakup aplikacji i platnosc
    poprzez pobranie pieniedzy z karty prepaid. Mam zwykla najzwyczajniejsza
    karte Orange, dokonuje zakupu w sposob okreslony przez Nokie, kasa
    zostaje pobrana a nastepnie wyswietlany jest komunikat, ze wystapil blad
    i nalezy sprobowac ponownie. Przy ktoryms z wczesniejszych zakupow dalem
    sie nabrac i sprobowalem trzy razy, teraz juz wiem, ze kazda proba to
    koszt aplikacji. Za kazdym razem telefon do serwisu Nokii czekanie,
    wyjasnianie, wczesniej wypelnianie formularza zwrotu pieniedzy. Teraz
    juz nawet nie moga wyslac linka do zakupionej aplikacji. Czyli zwroca mi
    kase a ja moge sprobowac ponownie. Moglbym oczywiscie podac im dane
    karty platniczej ale majac doswiadczenie z obecnymi zakupami nie
    powierzylbym im danych karty.
    Do tej pory kupilem ze 4 aplikacje z czego w trzech wypadkach musialem
    do nich dzwonic. To byl prawdopodobnie moj ostatni zakup w ich sklepie.
    Jakie sa Wasze doswiadczenia z Nokia Store?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: