eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNokia Store - totalne rozczarowanieRe: Nokia Store - totalne rozczarowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Ghost" <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <jadhjg$kah$1@news.onet.pl> <1...@l...institute.com>
    <jadick$mrp$1@news.onet.pl> <5...@l...institute.com>
    <jadv2s$8pk$1@news.onet.pl> <1...@l...institute.com>
    <jae6t0$38b$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: Nokia Store - totalne rozczarowanie
    Date: Mon, 21 Nov 2011 20:16:28 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 18
    Message-ID: <4ecaa38f$0$2197$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.5.72.126
    X-Trace: 1321902991 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2197 83.5.72.126:63336
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1020917
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:jae6t0$38b$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup
    > Dnia Mon, 21 Nov 2011 17:43:06 +0100, J.F napisał(a):
    >>> Nawet jesli tak ... jestes pewien ze Nokia tak szybko blad naprawi ?
    >>> Czy skoro anulowanie pojdzie automatem, to nie bedzie ich interesowac
    >> ?
    >>Jak dostaną chargeback plus opieprz od firmy autoryzującej transakcję, to
    >>uwierz, zainsteresuje ich.
    >
    > Jestes pewien ? Bo mnie sie wydaje ze jesli to pojdzie automatem, to
    > pewnie nikomu sie nie bedzie chcialo opieprzac, ani Nokii interweniowac.
    > "Mamy milion transakcji dziennie i 1% anulowan jest normalny" :-)

    Dokladnie, w ogole co to za koncepcja "opieprzu"? Na jakim swiecie trzeba
    zyc by cos takiego wymyslec.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: