  • 11. Data: 2011-11-21 20:42:47
    Temat: Re: Nokia Store - totalne rozczarowanie
    Od: atm <...@v...pl>

    Przy okazji, nie jestem jedyny ktory narzeka na Nokie:
    http://www.dobreprogramy.pl/tomekb/O-tym-jak-Nokia-w
    ymienila-telefon-na-gwarancji,20622.html

  • 12. Data: 2011-11-22 08:48:03
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Przy okazji, nie jestem jedyny ktory narzeka na Nokie:
    > http://www.dobreprogramy.pl/tomekb/O-tym-jak-Nokia-w
    ymienila-telefon-na-gwarancji,20622.html

    Ale jedynym narzekajacym, ktory nadal je kupuje sobie oraz rodzinie, po czym
    chwali jajfone.

  • 13. Data: 2011-11-22 09:46:05
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 21-11-2011 13:53, atm rzecze:

    > Jakie sa Wasze doswiadczenia z Nokia Store?

    Miałem nosa, że u nich nie kupowałem :-)

    Raz coś mi przypasowało u nich, ale poszukałem
    najpierw strony producenta softu, okazało się,
    że bezpośrednio jest prościej i taniej...

    --
    Dominik (& kąpany)