  • 1. Data: 2011-11-19 18:38:07
    Temat: Orange On-Line kilka numerów ?
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Może mi ktoś podpowiedzieć czy w Orange On-line można na jednym loginie
    zarządzać kilkoma numerami a jeśli tak to jak je dodać. Zamówiłem sobie
    darmowe startery i dla jednego stworzyłem profil i chciałem podobnie jak mam
    to zrobione a Play-u zarządzać z jednego konta kilkoma numerami. Da się tak
    ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-11-22 21:10:09
    Temat: Re: Orange On-Line kilka numerów ?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2011-11-19 19:38, Damian News pisze:
> [...]
    > darmowe startery i dla jednego stworzyłem profil i chciałem podobnie jak
    > mam to zrobione a Play-u zarządzać z jednego konta kilkoma numerami. Da

    O ile mi wiadomo, to się nie da. Ale napisz pytanie do BOK. Ciekawe, czy
    coś sensownego odpiszą.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2011-11-29 22:34:56
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się tak ?

    > O ile mi wiadomo, to się nie da. Ale napisz pytanie do BOK. Ciekawe, czy

    Też nic nie znalazłem założyłem kilka kont i szkoda mi już czasu pisać do
    nich.

  • 4. Data: 2011-11-29 22:50:55
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Damian News" napisał:

    > Też nic nie znalazłem założyłem kilka kont i szkoda mi już czasu
    > pisać do nich.

    Ale z tego, co niegdyś pisał tu niejaki Kotlet wieprz., wynika że ta
    operacja jest możliwa, ale tylko przez BOK.
    http://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia.gsm
    /msg/9af313da62ad01b4?hl=pl

    JoteR