  • 11. Data: 2011-08-25 14:42:12
    Temat: Re: Nokia E52 vs E55 - który lepszy?
    Od: atm <...@v...pl>

    > Większośc co piszesz to prawda,
    > ale są ludzie, którzy potrzebują dzwonić tylko im smartfon nigdy nie
    > będziepotrzebny
    >
    > ponadto duzy LCD ma niesamowitą wadę, baterie.
    >
    > Miałem IPHONE 3gs, miałem e52 a teraz mam SII na androidzie.
    >
    > I w IP i w SII bateria trzyma tragicznie krotko.

    Jesli rozmiar nie ma dla Ciebie znaczenia ;]
    to ten battery pack znaczaco poprawi czas pracy na jednym ladowaniu:
    http://allegro.pl/oryg-bateria-samsung-power-pack-ga
    laxy-i9100-s2-ii-i1784940864.html

  • 12. Data: 2011-08-25 16:33:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AT" <d...@g...pl> wrote in message

    > Większośc co piszesz to prawda,
    > ale są ludzie, którzy potrzebują dzwonić tylko im smartfon nigdy nie
    > będziepotrzebny

    Ależ on chce smartfona kupić... Tylko błądzi po jakichś 6-letnich
    wynalazkach Nokii z maciupkim niewyraźnym ekranikiem i klawiaturą.
    Pisze on przecież o oglądaniu map i GPS... na malutkim ekraniku E52?
    To chyba jakieś żarty...

    > ponadto duzy LCD ma niesamowitą wadę, baterie.
    >
    > Miałem IPHONE 3gs, miałem e52 a teraz mam SII na androidzie.
    >
    > I w IP i w SII bateria trzyma tragicznie krotko.

    No zawsze jest "coś za coś" - ale na krótko trzymającą baterię jest
    prosta rada: ładować jak idziesz spać a jak to nie pomaga trzymać
    ładowarkę podłączoną do gniazda zapalniczki w aucie...
    Na malutki, dupiany wyświetlaczyk w E52 robiący miejsce równie
    dupianej klawiaturce nie ma żadnej rady - zawsze będą dupiane :-)

    I nie zrozum mnie źle - nie namawiam go na iPhone - jak mu się
    nie podoba z jakichś niezrozumiałych dla mnie względów iPhone
    to niech sobie kupi Androida. Niech się tylko nie pakuje w E52...
    W 2011 roku ten telefon nadaje się do muzeum i nie ma prawa
    nosić miana smarfona.

  • 13. Data: 2011-08-25 17:17:26
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > Na malutki, dupiany wyświetlaczyk w E52 robiący miejsce równie
    > dupianej klawiaturce nie ma żadnej rady - zawsze będą dupiane :-)

    To prawda, ze da sie dosc spokojnie zyc z obecnymi czasami uzytkowania
    smartfonow. Nocne ladowanie nie jest wcale tak uciazliwe. Szkoda tylko,
    ze hp byc moze wezmie do piachu rowniez Touchstone, taka ladowarka
    bardzo by sie przydala w innych urzadzeniach.

> [...]
    > to niech sobie kupi Androida. Niech się tylko nie pakuje w E52...
    > W 2011 roku ten telefon nadaje się do muzeum i nie ma prawa

    Czy uwazasz, ze wszyscy posiadacze E52 sa w bledzie i powinni zalowac,
    ze nie kupili telefonu dotykowego? ;]
    Wg mnie - dla kazdego cos dobrego. E52 ma kilka niezaprzeczalnych zalet
    i wcale nie musi pretendowac do tytulu smartfona 2012, zeby nadal byc
    niezlym urzadzeniem.

  • 14. Data: 2011-08-25 17:25:38
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-08-25 15:43, Pszemol wysłał(a) wiadomość:

    > Nie, nie słucham muzyki. Ale często oglądam filmy z internetu
    > np. czekając na samolot na lotnisku.

    Wiesz, a dla mnie oglądanie filmów w ogóle na przenośnych urządzeniach,
    czy nawet na komputerze, to pomyłka. Od tego mam telewizor.

    > No właśnie do takich celów dokładnie iPhone jest najlepszy.
    > Ma znakomity ekran w porównaniu do którejkolwiek Nokii jakie tu
    > wymieniłeś - po prostu niebo a ziemia. Nie wyobrażam sobie oglądania
    > map na czymś w stylu E52 - no chyba że przez lupę lub mikroskop...

    Ale już napisałem poprzednio: ja nie korzystam z tego codziennie. To ma
    być uzupełnienie, opcje wykorzystywane w razie potrzeby. Nie chodzę z
    non stop włączonym telefonem gapiąc się w ekran.

> [...]

    > Tragedia.

    > No ale jak ktoś ma uczulenie na iPhone lub go nie stać... ;-)

    Nie wydaje mi się, żeby wydawanie 3 tysięcy na telefon było rozsądne.
    Ale jak kogoś stać...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 15. Data: 2011-08-25 17:25:41
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-08-25 18:33, Pszemol wysłał(a) wiadomość:
> [...]
    > to niech sobie kupi Androida. Niech się tylko nie pakuje w E52...
    > W 2011 roku ten telefon nadaje się do muzeum i nie ma prawa

    No to już sam sobie dośpiewałeś z tym smartfonem :) To, że producent /
    inni ludzie nazywają tak telefon, to już nie moja wina. Nadal będę
    obstawiał, że to telefon, nie smartfon. Niezależnie od tego jak go
    nazywają :)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 16. Data: 2011-08-25 17:34:17
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-08-25 19:25, Krystek wrote:
> [...]
    > inni ludzie nazywają tak telefon, to już nie moja wina. Nadal będę
    > obstawiał, że to telefon, nie smartfon. Niezależnie od tego jak go

    Kolega kupil E52, ogolnie jest bardzo zadowolony. Jedyny mankament,
    ktory dostrzegl (poki co ;]) to gorszy zasieg niz jakis stary dumbfon
    Nokii. Tam gdzie stary mial 1-2 kreski, E52 czesto zrywa polaczenie.

  • 17. Data: 2011-08-25 18:21:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:j3603s$v3l$1@news.onet.pl...

    > To prawda, ze da sie dosc spokojnie zyc z obecnymi czasami
    > uzytkowania smartfonow. Nocne ladowanie nie jest wcale tak
    > uciazliwe.

    No właśnie. Wolę to niż patrzeć na mapę na ekranie Nokii przez lupę.

    > Szkoda tylko, ze hp byc moze wezmie do piachu
    > rowniez Touchstone, taka ladowarka bardzo by sie przydala w innych
    > urzadzeniach.

    Niewykluczone że cały HP pójdzie wkrótce do piachu...
    To ogromna, ciężka, powolna na zmiany firma operująca w branży
    że rzutkość i szybka odpowiedź na zmiany rynku daje wygraną.

    > Czy uwazasz, ze wszyscy posiadacze E52 sa w bledzie i powinni
    > zalowac, ze nie kupili telefonu dotykowego? ;]

    Absolutnie nie uważam tak! E51 czy E52 to są telefony...
    Jeśli ktoś kupuje je bo jakiś marketoid w reklamie napisał
    o nich że są to "smartfony" to ten ktoś robi głupotę...
    Te telefony po prostu nie zasługują na to miano - przestarzała
    konstrukcja rodem z późnych lat 90-tych, klawiatura numeryczna,
    maciupki ekranik, pokraczna obsługa internetu, pokraczny do
    rozpuku "kursor" do nawigacji w webrowserze - śmiech po pachy.
    Nad tym telefonem może się zachwycać chyba tylko ktoś, kto
    nigdy na prawdziwym smarfonie nigdy nie popracował...

    > Wg mnie - dla kazdego cos dobrego. E52 ma kilka niezaprzeczalnych
    > zalet i wcale nie musi pretendowac do tytulu smartfona 2012,
    > zeby nadal byc niezlym urzadzeniem.

    Nie uważam że każdy posiadacz E52 ma dziś go wyrzucić
    do kratki ściekowej przy parku i pobiec do sklepu po iPhone...
    Jak już masz taki telefon i go lubisz bo się przyzwyczaiłeś - OK.
    Zmiana teleofonu zawsze nieco kosztuje, nie każdego stać, itp, itd...

    Ale ktoś kto dziś, w drugiej połowie 2011 roku zastanawia
    się nad wyborem dla siebie NOWEGO głównego TELEFONU
    i chce (nawet sporadycznie) korzystać z internetu w tym telefonie,
    z map i GPSa to wybór pomiędzy E52 i E55 uważam za porażkę.
    Nie ucieknie się przy takim zastosowaniu od dużego ekranu LCD
    w dotykowcu i im wcześniej się "przekona" taki użytkownik do
    dotykowców tym lepiej dla niego. Klawiatury są w odwrocie,
    nadeszła dawno era dotykowców, korzystajcie z ich dobrodzieństw.

  • 18. Data: 2011-08-25 18:29:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > / inni ludzie nazywają tak telefon, to już nie moja wina. Nadal będę
    > obstawiał, że to telefon, nie smartfon. Niezależnie od tego jak go

    No ale Krystek - napisałeś sam że chcesz używać internetu w telefonie.
    Chcesz czytać maile. Jak sobie to wyobrażasz na E52? Przecież ten
    ekranik jest żałosny... Dwa wyrazy i łamie się do nowej linii... Ile te
    e-maile mają zdań co chcesz czytać? Przyglądnij się jak e-mail wygląda
    wyświetlony na iPhone i porównaj z tym jak on wygląda na E52.
    Piszesz o mapach i GPS - widziałeś jak wygląda mapa na ekranie E52?
    To weź się przejdź do sklepu z iPhone i zobacz jak wygląda mapa na
    ekranie iPhone...

    Piszesz: "Generalnie uważam, że przeglądanie stron i czytanie
    e-booków na małym ekranie telefonu to masochizm." - uważasz
    tak bo nie miałeś dłużej do czynienie z prawdziwym smarfonem.
    Ale zgadzam sie z Toba ze czytanie www czy nawet e-maili na E52
    jest masochizmem i zastanawiam sie wlasnie czemu sobie chcesz
    taki masochizm zafundowac za wlasne pieniadze?

  • 19. Data: 2011-08-25 18:30:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:j3613f$29q$1@news.onet.pl...
    > Kolega kupil E52, ogolnie jest bardzo zadowolony. Jedyny mankament, ktory
    > dostrzegl (poki co ;]) to gorszy zasieg niz jakis stary dumbfon Nokii. Tam
    > gdzie stary mial 1-2 kreski, E52 czesto zrywa polaczenie.

    Może źle go trzyma w ręce? :-)))

  • 20. Data: 2011-08-25 18:43:06
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-08-25 20:30, Pszemol wrote:

    > Może źle go trzyma w ręce? :-)))

    O toto, ci producenci ciagna pomysly Apple bez opamietania ;]]