  • 11. Data: 2014-03-15 22:00:34
    Temat: Re: Nokia E52 - czy warto?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mr misio m...@g...pl ...

    > bez wifi ciagle wlaczonego dawal rade tydzien.

    Ale nie przy 50 połączeniach dziennie...
    Ale przy sporadycznych polaczeniach rzeczywiscie tydzien wytrzymywała.

  • 12. Data: 2014-03-16 01:05:24
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik mr misio m...@g...pl ...

    > Ale nie przy 50 połączeniach dziennie...
    > Ale przy sporadycznych polaczeniach rzeczywiscie tydzien wytrzymywała.

    i tak 5 razy dluzej niz dowolny smartfon dzisiaj identycznie uzytkowany :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 13. Data: 2014-03-16 09:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mr misio m...@g...pl ...

    > i tak 5 razy dluzej niz dowolny smartfon dzisiaj identycznie
    > uzytkowany :D

    Niestety.
    Szkoda, ze nie ma baterii, ktore poszerzałyby komórke o kilka mm ale dzieki
    temu dawałyby np. dodatkowy dzien pracy na baterii.

  • 14. Data: 2014-03-16 11:19:31
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik mr misio m...@g...pl ...

    > Niestety.
    > Szkoda, ze nie ma baterii, ktore poszerzałyby komórke o kilka mm ale dzieki
    > temu dawałyby np. dodatkowy dzien pracy na baterii.

    Jakies monstery czy cos maja takie baterie, ale robia sie z tego
    telefony, co jak wlozysz do kieszeni to gacie spadają :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 15. Data: 2014-03-16 13:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mr misio m...@g...pl ...

    > Jakies monstery czy cos maja takie baterie, ale robia sie z tego
    > telefony, co jak wlozysz do kieszeni to gacie spadają :D

    :)
    Oczekiwałbym raczej wzrostu masy o powiedzmy 100 gramów.

  • 16. Data: 2014-03-18 08:16:06
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-03-16 01:05, *mr misio* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > i tak 5 razy dluzej niz dowolny smartfon dzisiaj identycznie uzytkowany :D

    Nie wiem skąd się te legendy biorą...
    Sporadycznie wykorzystywany Nexus 5 (tak, ten z malutką baterią) działa
    mi w tej chwili 1 dzień 21 godzin i 33 minuty - pozostało 44%
    Sporadycznie znaczy kilka połączeń dziennie, wifi ciągle włączone,
    trochę pograłem w Sudoku, często odpalane Foursquare, FB i inne tego
    typu śmiecie.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 17. Data: 2014-03-18 10:15:55
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Mirek Ptak napisał:
> [...]
    > Sporadycznie wykorzystywany Nexus 5 (tak, ten z malutką baterią) działa
    > mi w tej chwili 1 dzień 21 godzin i 33 minuty - pozostało 44%

    czyli sporadycznie /nie/uzywany - dwa dni

    nokia E52 ze trzy-cztery razy dluzej przy pdodobnym /nie/uzywaniu.

    no ale wiadomo, wieksza moc, wiekszy ekran smartfona - nie da rady zeby
    trzymal tydzien na bateriii

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 18. Data: 2014-03-18 10:28:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 18 Mar 2014 08:16:06 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

> [...]
    > Sporadycznie znaczy kilka połączeń dziennie, wifi ciągle włączone,
    > trochę pograłem w Sudoku, często odpalane Foursquare, FB i inne tego

    https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.
    0-9/970294_662158563811130_1858302775_n.jpg

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 19. Data: 2014-03-18 15:19:01
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-03-18 10:15, *mr misio* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > czyli sporadycznie /nie/uzywany - dwa dni

    Galaxy S leżący na półce w wakacje przy 3-4 kilkuminutowych rozmowach
    dziennie wytrzymywał mi 5 dni (mocny sygnał GSM).
    Z Nexusem 4 w podobnych warunkach dawałem radę 3-4 dni. Nowy telefon
    jest nowy :) więc jeszcze do końca go nie rozgryzłem a i bawię się nim
    jeszcze często bo jest nowy ;), więc 2 dni to nie najgorszy wynik, choć
    dzisiaj idę na 3 dni na oko:
    https://www.dropbox.com/s/cegwpyo3smmpqys/2014-03-18
    %2014.11.30.png

    > nokia E52 ze trzy-cztery razy dluzej przy pdodobnym /nie/uzywaniu.
    >
    > no ale wiadomo, wieksza moc, wiekszy ekran smartfona - nie da rady zeby
    > trzymal tydzien na bateriii

    Wiadomo, po prostu zastanawia mnie to codzienne ładowanie :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 20. Data: 2014-03-18 15:20:21
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-03-18 10:28, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.
    0-9/970294_662158563811130_1858302775_n.jpg

    Jaki to model? - myślę, że do osiągnięcia u mnie - choć z trudem :)

    Pozdrawiam - Mirek