  • 21. Data: 2014-03-18 16:06:04
    Temat: Re: Nokia E52 - czy warto?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 18 Mar 2014 15:20:21 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

> [...]
    0-9/970294_662158563811130_1858302775_n.jpg

    > Jaki to model? - myślę, że do osiągnięcia u mnie - choć z trudem :)

    Lumia 620
    Ale takie wyniki osiąga tylko jako backupowy telefon, mało używany
    Zresztą WM i tak na główny się nie nadaje.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 22. Data: 2014-03-18 18:39:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mirek Ptak n...@n...pl ...

    > Wiadomo, po prostu zastanawia mnie to codzienne ładowanie :)

    Zalezy do czego uzywasz.
    Ja np. uzywam GPs wiec na jedne dzien ie starcza.
    Ale dzis przez 10 godzin zeszło 30% baterii a gadałem moze 10 minut.
    GPS włączony ale nie uzywany.
    Samsung Galaxy S plus.

    Zdarza sie jedna tak, ze nic nie robie a bateria szybko zchodzi - wtedy
    pomaga restart telefonu.
    Tak jakby android sam coś broił.

  • 23. Data: 2014-03-18 19:02:59
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Budzik napisał:

    > Zdarza sie jedna tak, ze nic nie robie a bateria szybko zchodzi - wtedy
    > pomaga restart telefonu.
    > Tak jakby android sam coś broił.

    To sie nazywa magiczne "android wie lepiej kiedy wylaczyc aplikacje".

    I tak po tygodniu zauwazylem, ze w tle dziala aplikacja aparatu, ktora
    kiedystam wlaczylem.

    Ogolnie jak rencami nie pozamiatam to dowlna apliakcj w tle dziala i
    dziala i dziala i dziala...

    ...a ponoc android nimi "zarzadza" hahahaha i zadne kill taski nie sa
    potrzebne...

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 24. Data: 2014-03-18 19:45:43
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-03-18 19:02, *mr misio* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

> [...]
    > dziala i dziala i dziala...
    >
    > ...a ponoc android nimi "zarzadza" hahahaha i zadne kill taski nie sa

    "Niewykorzystana pamięć to stracona pamięć" lub coś w tym stylu

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 25. Data: 2014-03-18 19:58:08
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Mirek Ptak napisał:
    > Dnia 2014-03-18 19:02, *mr misio* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > "Niewykorzystana pamięć to stracona pamięć" lub coś w tym stylu

    szkoda, ze jak w laptopie, nie pozwalaja mi wybrac profilu "szybko i
    energożernie" lub "wolno, ale energooszczednie"

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 26. Data: 2014-08-18 16:47:48
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Tomek wrote:

    > Naucz się zadawać pytania, bez wskazywania jaki telefon obecnie
    > posiadasz, najpierw wprowadzasz w błąd, później kłamiesz, a na koniec
    > udajesz idiotę. W sumie ... udawać zbytnio nie musisz.

    Dzięki za pomoc.