  • 1. Data: 2014-03-03 22:16:25
    Temat: klasyczna komórka
    Od: gary <g...@g...pl>

    Witam
    Szukam jakiegoś telefonu dla siedemnastolatki.
    Powinien to być mały klasyk w rodzaju Nokia C5 mieszczący się w małej
    kieszeni jeansów czyli klasyczna nie dotykowa klawiatura
    trwała obudowa (mile widziana blacha pod baterią)
    ale w miarę dobry aparat (5 MP)i wifi którego C5 nie ma.
    małe telefoniki niestety sa w wersji bardzo ubogiej, inne posiadające
    wszystko z GPSem są już smartfonami dotykowymi z dużym ekranem
    Pomożecie ?
    Gary

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-03-03 22:33:34
    Temat: Re: klasyczna komórka
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 03 Mar 2014 22:16:25 +0100, gary napisał(a):

> [...]
    > trwała obudowa (mile widziana blacha pod baterią)
    > ale w miarę dobry aparat (5 MP)i wifi którego C5 nie ma.

    Nowy, to czarno widzę. Z zabytków prawie łapie się Nokia E51, ale aparat w
    niej to lipa :/ Zostaje albo jakaś Nokia z serii Nxx, albo coś z antycznych
    Sony Ericssonów: np. C702.

    > ---
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    Popracuj nad tym...

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 3. Data: 2014-03-03 22:36:49
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 3/3/2014 4:16 PM, gary wrote:
> [...]
    > małe telefoniki niestety sa w wersji bardzo ubogiej, inne posiadające
    > wszystko z GPSem są już smartfonami dotykowymi z dużym ekranem

    a nie będą się rówieśnicy śmiać, z twojej pociechy? czy to może taka
    awangarda? <rs>

  • 4. Data: 2014-03-03 22:37:28
    Od: kichu <k...@t...pl>

    W dniu 2014-03-03 21:16, gary pisze:
> [...]
    > małe telefoniki niestety sa w wersji bardzo ubogiej, inne posiadające
    > wszystko z GPSem są już smartfonami dotykowymi z dużym ekranem

    nOKIA E75, NOKIA 6700 SLIDE, ?

  • 5. Data: 2014-03-03 22:42:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 3 Mar 2014 22:33:34 +0100, P.B. napisał(a):

    > Nowy, to czarno widzę. Z zabytków prawie łapie się Nokia E51, ale aparat w
    > niej to lipa :/ Zostaje albo jakaś Nokia z serii Nxx, albo coś z antycznych
    > Sony Ericssonów: np. C702.

    Nokia Asha 210, 302, 303. Aparat odrobinkę gorszy. Ale przy jakości
    obiektywów w tej klasie to bez znaczenia. Zresztą te same aparaty miały
    Nokie E71 i w sumie tak źle nie było

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 6. Data: 2014-03-03 22:44:19
    Od: gary <g...@g...pl>

    W dniu 2014-03-03 22:36, rs pisze:

    > a nie będą się rówieśnicy śmiać, z twojej pociechy? czy to może taka
    > awangarda? <rs>

    :))
    Aktualnie ma nokię 6303 srebrną i jest to dla niej ideał gdyby nie brak
    wifi i słaby aparat.
    Ta obudowa jest nie do zajechania.
    Próbowałem zaproponować galaxy sII (po-służbowy). Przymierzyła go do
    kieszonki w spodniach i popukała się w głowę.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 7. Data: 2014-03-03 22:52:07
    Od: gary <g...@g...pl>

    W dniu 2014-03-03 22:42, Waldek Godel pisze:

    > Nokia Asha 210, 302, 303. Aparat odrobinkę gorszy. Ale przy jakości
    > obiektywów w tej klasie to bez znaczenia. Zresztą te same aparaty miały
    > Nokie E71 i w sumie tak źle nie było

    Niestety taki typ klawiatury odpada
    sam miałem kiedyś samsunga SGH i600 i krew mnie zalewała żeby coś na tym
    napisać (za grube palce)

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 8. Data: 2014-03-03 22:59:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 03 Mar 2014 22:52:07 +0100, gary napisał(a):

    > Niestety taki typ klawiatury odpada
    > sam miałem kiedyś samsunga SGH i600 i krew mnie zalewała żeby coś na tym
    > napisać (za grube palce)

    Na pewno nie masz grubszych niż ja. Kwestia odrobiny wprawy

    > ---
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    Serio nie możesz wyłączyć tego spamu?

  • 9. Data: 2014-03-04 00:17:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Niestety taki typ klawiatury odpada
    > sam miałem kiedyś samsunga SGH i600 i krew mnie zalewała żeby coś na tym
    > napisać (za grube palce)

    Mialo byc dla nastolatki, nie dla ciebie :-P

    J.

  • 10. Data: 2014-03-04 00:18:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 03 Mar 2014 22:44:19 +0100, gary napisał(a):
    > Aktualnie ma nokię 6303 srebrną i jest to dla niej ideał gdyby nie brak
    > wifi i słaby aparat.

    Po co ci wifi ?
    Kompletem do tego jest duzy dotykowy ekran :-(

    J.