  • 1. Data: 2014-03-01 16:22:41
    Temat: T-mobile traryfa Comfort
    Od: <qwerty>

    Witam serdecznie,

    Mam pytanie odnośnie taryfy COMFORT - bez telefonu w sieci T-mobile za
    29,99 zl miesięcznie.
    Czy w tych 800 minutach do wszystkich krajowych sieci komórkowych wliczone
    są połączenia do sieci stacjonarnych?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2014-03-01 18:51:30
    Temat: Re: T-mobile traryfa Comfort
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 01 Mar 2014 16:22:41 +0100 osobnik zwany qwerty
    napisał:

    >komórkowych
    >stacjonarnych?

    a jak myślisz?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-03-01 23:57:32
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 01.03.2014 18:51, masti pisze:

    > a jak myślisz?

    Ta taryfa to jakiś kosmos.

  • 4. Data: 2014-03-02 09:34:17
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Smok Eustachy
    naskrobał(a):

    > Ta taryfa to jakiś kosmos.

    Uzasadnisz?

    Mam taką i sobie chwalę.
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    Misie powróciły do domu.

  • 5. Data: 2014-03-02 11:34:26
    Od: <qwerty>

    > Mam taką i sobie chwalę.

    W takim razie bardzo byłbym wdzięczny za odpowiedź na główne pytanie.

  • 6. Data: 2014-03-02 11:39:51
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą qwerty
    naskrobał(a):

    > W takim razie bardzo byłbym wdzięczny za odpowiedź na główne pytanie.

    800 min to są "darmowe" minuty do sieci komórkowych innych niż t-mobile.
    Nie obejmuje to sieci stacjonarnych. W tym pakiecie nie ma równierz
    "darmowych" lub zamiennych sms-ów jak to było poprzednio. Aby mieć
    bezlimitowe sieci stacjonarne musisz dokupić pakiet za 5 zeteł miesięcznie
    i dzwonisz do oporu, to samo dotyczy pakietu sms-ów.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz z Plejshnerem szli ulicą i omawiali plan przyszłej operacji.