    Date: Tue, 18 Mar 2014 15:19:01 +0100
    From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nokia E52 - czy warto?

    Dnia 2014-03-18 10:15, *mr misio* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > czyli sporadycznie /nie/uzywany - dwa dni

    Galaxy S leżący na półce w wakacje przy 3-4 kilkuminutowych rozmowach
    dziennie wytrzymywał mi 5 dni (mocny sygnał GSM).
    Z Nexusem 4 w podobnych warunkach dawałem radę 3-4 dni. Nowy telefon
    jest nowy :) więc jeszcze do końca go nie rozgryzłem a i bawię się nim
    jeszcze często bo jest nowy ;), więc 2 dni to nie najgorszy wynik, choć
    dzisiaj idę na 3 dni na oko:
    https://www.dropbox.com/s/cegwpyo3smmpqys/2014-03-18
    %2014.11.30.png

    > nokia E52 ze trzy-cztery razy dluzej przy pdodobnym /nie/uzywaniu.
    >
    > no ale wiadomo, wieksza moc, wiekszy ekran smartfona - nie da rady zeby
    > trzymal tydzien na bateriii

    Wiadomo, po prostu zastanawia mnie to codzienne ładowanie :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om