    Date: Sat, 29 Sep 2012 18:57:39 +0200
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: No i stało się: Apple przeprasza

    > Swoją drogą te przeprosiny uświadomiły mi, że właściwie Google Maps
    > ani nowe Apple Maps nie są jedyną metodą metodą nawigacji w iPhone.
    czyli ciągle nie rozumiesz "o co kaman"?
    to nie chodzi o fakt że mapy Apple są do dupy. Korzystam z Googlemaps,
    OpenStreetMaps, UzupełniającejMapyPolski - bo każda z nich lepiej od
    pozostałych "pokazuje" odwiedzane przezemnie ścieżki. Każda ma wady, o
    czym nie boją się mówić "twórcy".
    Mapy Apla miały być inne, poziomem dorównywać automapie lub garminnowi.
    Właśnie upadek ze sztucznie wywindowanego poziomu tak "boli"

    ToMasz