  • 1. Data: 2009-12-24 11:57:02
    Temat: Nikon za darmo do wzięcia
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=fTBFlSwtBKc&feature=p
    layer_embedded

  • 2. Data: 2009-12-25 09:53:00
    Temat: Re: Nikon za darmo do wzięcia
    Od: robertar <r...@w...pl>

    On 24 Gru, 12:57, "Marcin [3M]" <m...@g...pl> wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=fTBFlSwtBKc&feature=p
    layer_embedded

    Myślę, że ten nikon poleciał z wizytą do księżycowego hasselblada.

    :)

    Pozdrawiam
    Robert

  • 3. Data: 2010-01-06 06:04:13
    Od: nb <n...@n...net>

    at Thu 24 of Dec 2009 12:57, Marcin [3M] wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=fTBFlSwtBKc&feature=p
    layer_embedded

    Gdzie można dostać rękawice bejzbolowe?

    --
    nb

  • 4. Data: 2010-01-06 18:22:48
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    Głupio by było zderzyć się z czymś takim na orbicie.
    Ciekawe kiedy zacznie się reakcja lawinowa.
    Podobno jest to możliwe i jeśli nastąpi, to przez jakiś czas nie będzie się
    dało latać w kosmos. No chyba, że skonstruują wieli odkurzacz i posprzątają
    :)

  • 5. Data: 2010-01-06 19:41:46
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 06 of Jan 2010 19:22, m0w wrote:

    > Głupio by było zderzyć się z czymś takim na orbicie.

    Ponoć wszystko jest pod kontrolą. Śmietnik na orbicie wielki
    ale obserwowany z Ziemi dziwnym urządzeniem optycznym.
    Dokładnie nie pamiętam jakim, ale głównym elementem
    jest zwierciadło zrobione z wielkiej miski z rtęcią.
    Miska się obraca a siła odśrodkowa kształtuje wklęsłość
    na powierzchni rtęci.
    Te namiary z Ziemi pokazują gdzie można się zapuszczać
    a gdzie uważać. Był o tym spory filmik w telewizji
    czeskiej albo francuskiej, głównie chodziło o to lustro.
    Temat jak najbardziej traktujący o fotografii cyfrowej.

    --
    nb

  • 6. Data: 2010-01-06 20:18:54
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

> [...]
    > czeskiej albo francuskiej, głównie chodziło o to lustro.
    > Temat jak najbardziej traktujący o fotografii cyfrowej.

    Jest, ale da się to robić tylko do pewnego progu (ilości tych śmieci)
    Jak się zderzą dwie duże rzeczy to narobią tyle odłamków, że te zaczną się
    zderzać między sobą
    i będzie coraz więcej, coraz mniejszych części. Przy tamtych szybkościach
    mały kawałeczek jest w stanie dokonać dużych spustoszeń w powłoce statku
    kosmicznego.
    Kiedyś wyrzucali torby z odpadami, teraz nie wiem. Dostać Nikonem to jeszcze
    nie najgorzej,
    ale zginąć od zamarzniętego klocka to niezły obciach :)

  • 7. Data: 2010-01-07 05:47:00
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    m0w pisze:

> [...]
    > jeszcze nie najgorzej,
    > ale zginąć od zamarzniętego klocka to niezły obciach :)

    Na orbicie było kilka milionów igieł krawieckich. Część jeszcze została.
    Amerykanie wypuścili taką chmurę, żeby badać odbicie fal radiowych. Jest
    sporo szczątków satelitów. Oberwać nikonem to szlachetnie.

    wer

  • 8. Data: 2010-01-07 10:34:26
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd m0w napisał(a):

    > ale zginąć od zamarzniętego klocka to niezły obciach :)

    http://www.darwinawards.com/legends/legends1999-02.h
    tml ;)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.