    From: "m0w" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nikon za darmo do wzięcia
    Date: Wed, 6 Jan 2010 21:18:54 +0100

    > Ponoć wszystko jest pod kontrolą. Śmietnik na orbicie wielki
    > ale obserwowany z Ziemi dziwnym urządzeniem optycznym.
    > Dokładnie nie pamiętam jakim, ale głównym elementem
    > jest zwierciadło zrobione z wielkiej miski z rtęcią.
    > Miska się obraca a siła odśrodkowa kształtuje wklęsłość
    > na powierzchni rtęci.
    > Te namiary z Ziemi pokazują gdzie można się zapuszczać
    > a gdzie uważać. Był o tym spory filmik w telewizji
    > czeskiej albo francuskiej, głównie chodziło o to lustro.
    > Temat jak najbardziej traktujący o fotografii cyfrowej.

    Jest, ale da się to robić tylko do pewnego progu (ilości tych śmieci)
    Jak się zderzą dwie duże rzeczy to narobią tyle odłamków, że te zaczną się
    zderzać między sobą
    i będzie coraz więcej, coraz mniejszych części. Przy tamtych szybkościach
    mały kawałeczek jest w stanie dokonać dużych spustoszeń w powłoce statku
    kosmicznego.
    Kiedyś wyrzucali torby z odpadami, teraz nie wiem. Dostać Nikonem to jeszcze
    nie najgorzej,
    ale zginąć od zamarzniętego klocka to niezły obciach :)