  • 1. Data: 2009-12-24 10:49:34
    Temat: Przewaga ACR nad resztą wywoływaczek
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Otóż ACR wywala "izolowane piksele" czyli hoty. Wczoraj robiłem trochę zdjęć
    z dłuższym naświetlaniem i w rawach było trochę kolorowego piasku. Niestety
    w E400 DFS włącza się dopiero przy ekwiwalencie 60s*ISO100. Ale o dziwo ACR
    pięknie się ich pozbył mimo wyłączonego odszumiania koloru.

  • 2. Data: 2009-12-24 21:24:12
    Temat: Re: Przewaga ACR nad resztą wywoływaczek
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 24.12.2009, o godzinie 11.49.34, na pl.rec.foto.cyfrowa, Mateusz
    Ludwin napisał(a):

> [...]
    > w E400 DFS włącza się dopiero przy ekwiwalencie 60s*ISO100. Ale o dziwo ACR
    > pięknie się ich pozbył mimo wyłączonego odszumiania koloru.

    Silkypix też z tym sobie świetnie radzi z hotami. W innych wywoływarkach
    tego nie uświadczyłem.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 3. Data: 2009-12-25 00:43:53
    Od: "tomlot" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    > Otóż ACR wywala "izolowane piksele" czyli hoty.

    Ale też "wywala się" na Viście 64bit :(

    Tom

  • 4. Data: 2009-12-25 01:00:58
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 25 Dec 2009 01:43:53 +0100, tomlot napisał(a):

    > Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    >
    > Ale też "wywala się" na Viście 64bit :(

    Gdzie i kiedy?!

  • 5. Data: 2009-12-25 10:49:29
    Od: "tomlot" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl>
    napisał w wiadomości news:1fmdy7udfaj1z.868ws8hpiolp.dlg@40tude.net...

    > Gdzie i kiedy?!

    Zawiesza się przy obróbce RAWów z Sony A900. Narzędzia ze stajni Adobe nie
    mają z tym problemów.

    Tom
    www.tomlot.pl

  • 6. Data: 2009-12-25 10:55:03
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 25 Dec 2009 11:49:29 +0100, tomlot napisał(a):

    > Zawiesza się przy obróbce RAWów z Sony A900. Narzędzia ze stajni Adobe nie
    > mają z tym problemów.

    A ACR to z jakiej niby stajni jest?

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 7. Data: 2009-12-25 11:42:11
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Fri, 25 Dec 2009 01:43:53 +0100, tomlot napisał(a):

    > Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    > Ale też "wywala się" na Viście 64bit :(

    SOA#1 ;) Vista i W7 - oba x64.

    Wesołych Świąt :).

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 8. Data: 2009-12-25 16:06:32
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mateusz Ludwin wrote:
> [...]
    > w E400 DFS włącza się dopiero przy ekwiwalencie 60s*ISO100. Ale o dziwo ACR
    > pięknie się ich pozbył mimo wyłączonego odszumiania koloru.

    Akurat ACR potrafi równie dobrze zupełnie masakrować szczegóły, tu
    porownanie przy A900:
    http://ujeb.pl?1vzgQ6IHew

    Usuwanie hotów ma wiele wywoływarek, szczęśliwie w większości wywoływarek
    można sobie to ustawić. Dodatkowo o tyle fajnie, że nie nazywają one
    takiego przetworzonego obrazu nieodszumianym. Robi potem jeden z drugim
    takie testy i głupoty mu wychodzą.

    d.

  • 9. Data: 2009-12-25 17:08:08
    Od: "tomlot" <t...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:1catdtzvyck67$.1whts4p26z1mm$.dlg@40tude.net...

    > A ACR to z jakiej niby stajni jest?

    Upsss, przepraszam, miałem na myśli ACDSee :)

    Tom

  • 10. Data: 2009-12-26 07:23:32
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    tomlot napisał(a):

    [...]

    > Upsss, przepraszam, miałem na myśli ACDSee :)

    Targany myślami jesteś, zbyt, w te Święta ;P

    j.