  • 1. Data: 2009-12-24 06:50:33
    Temat: trochę humoru na dzisiaj
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    http://nt.interia.pl/foto/news/jak-robic-zdjecia-w-s
    wieta,1415139

    wer

  • 2. Data: 2009-12-24 09:48:33
    Temat: Re: trochę humoru na dzisiaj
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > http://nt.interia.pl/foto/news/jak-robic-zdjecia-w-s
    wieta,1415139

    Ciekaw jestem czy ta pani robiła kiedyś zdjęcia :-). Bo mam wrażenie że
    raczej naczytała się książek, na dodatek dla idiotów...

  • 3. Data: 2009-12-24 09:52:48
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Robert_J wrote:
    wieta,1415139

    > Ciekaw jestem czy ta pani robiła kiedyś zdjęcia :-). Bo mam wrażenie że
    > raczej naczytała się książek, na dodatek dla idiotów...

    Mi to bardziej wygląda na wspomnienia z dzieciństwa, gdy do szkoły
    przychodził fotograf robić zdjęcia klasowe.

    wer

  • 4. Data: 2009-12-24 09:56:33
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Mi to bardziej wygląda na wspomnienia z dzieciństwa, gdy do szkoły
    > przychodził fotograf robić zdjęcia klasowe.

    ....i wszystkim kazał się uśmiechać i patrzeć na wylatującego ptaszka (tylko
    bez erotycznych skojarzeń ;-) )

  • 5. Data: 2009-12-24 11:06:25
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze b...@n...pl:

    > http://nt.interia.pl/foto/news/jak-robic-zdjecia-w-s
    wieta,1415139

    Rodzina Addamsów :>>>

    "- Robienie zdjęć na tle choinki wymaga wybrania wyższej czułości ISO w
    aparacie (400, 800, czas 1/15 s 1/30s) - informuje Anna Wajs. - Dłuższy czas
    pozwoli nam zarejestrować światełka na choince. Żeby zdjęcie nie wyszło
    zamazane, fotografując na tle choinki, warto postawić aparat na statywie, a
    osoby na pierwszym planie doświetlić lampą błyskową"