  • 51. Data: 2012-04-30 22:11:19
    Temat: Re: Nikon idzie ostro w FF
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-04-30 21:46, Sergiusz Rozanski wrote:
    > Ciekawi mnie co zapowie w odpowiedzi Canon? 70d FF? :) w plastku z lampą i
    > odchylanym ekranem? :)

    Oby trend się utrzymał i zarówno sony jak i canon odpowiedzieli swoimi
    plastikami, ale z FF. Detale techniczne już bez znaczenia, za 3-4 modele
    będzie wyjątkowo ciekawie :)

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 52. Data: 2012-04-30 22:57:15
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Monday, April 30, 2012 4:11:19 PM UTC-4, dominik wrote:

    > Oby trend się utrzymał i zarówno sony jak i canon odpowiedzieli swoimi
    > plastikami, ale z FF. Detale techniczne już bez znaczenia, za 3-4 modele
    > będzie wyjątkowo ciekawie :)

    Wyjatkowo ciekawie, dla wyjatkowo ubogich.

    Slon.

  • 53. Data: 2012-05-02 16:08:45
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 30.04.2012 Slon <z...@g...com> napisał/a:

    > Wyjatkowo ciekawie, dla wyjatkowo ubogich.

    Sądzę że walka na rynku taniego FF będzie ciekawa dla zamożnych również, bo
    będzie się odbijać cenowo na semiprofi.
    Sam kupiłem 5dmk2 TYLKO dla matrycy. Gdybym miał do wyboru model 2-cyfrowy
    w plastiku, bez uszczelnień, filmów itd, ale we FF to wybór by padł na ten
    drugi.

  • 54. Data: 2012-05-18 14:49:57
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Thu, 26 Apr 2012 16:55:21 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Obawiam się, że klienci czekają na ''coś'', tylko ani oni, ani nikt nie
    > wie, czym owe coś ma być.

    Załóżmy, że klient to 'coś' w końcu sobie zdefiniował, załóżmy, że
    producent to 'coś' wyprodukował. Powstaje produkt doskonały.
    ...I co wtedy? Przecież to śmierć dla prfc, forów, dla recenzentów.
    Przede wszystkim jednak byłaby to śmierć dla znawców, którzy w życiu
    fotografowali tylko tablice testowe. Jedynie dla malkontentów nic by sie
    nie zmieniło ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 55. Data: 2012-05-19 00:07:23
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "p 47" <k...@w...pl> wrote:

    [...]
> [...]
    > dyskutujących! - przecież to, że podwojenie mocy w procesorach
    > następuje co ca. 18 miesięcy nie wynika z żadnego obiektywnego prawa
    > fizyki, a jest jedynie rezultatem zaangażowania w badania i wdrożenia
    > tych olbrzymich zasobów finansowych i ludzkich, co z kolei wynika z
    > ogromnej roli procesorów w dzisiejszym świecie, a więc i spodziewanych
    > zysków, które w świecie procesorów dość bezpośrednio zależą od ich
    > mocy.. Gdyby poswięcono na procesory takie same środki jak na rozwój
    > matryc do aparatów fotograficznych to zapewne podwojenie mocy

    Oczywiście że tak - od samego początku były to fałszywe nadzieje, bo
    są to nieporównywalne procesy - praca procesora jest niemal w całości
    "sztuczna": można ją pompować sztucznymi bodźcami (wzrost napięcia lub
    dalsza miniaturyzacja) lub w ogóle całkowitą przebudową architektury.

    Matryca w aparacie ma zadanie wyraźnie trudniejsze: w bardzo krótkim
    czasie wyłapać jak najwięcej fotonów płynących ze środowiska i zmierzyć
    ich ilość. A po wejściu do ciemniejszego pomieszczenia nie ma cudów -
    ich ilość spada np. 100.000 razy. Tu się niczego nie da podpompować

    Ale fakt jest faktem - oczekiwania niektórych takie były - że
    wskoczyliśmy na "krzemową ścieżkę rozwoju". :))

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 56. Data: 2012-05-21 11:40:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 18 May 2012, Grzegorz Góra wrote:

    > Załóżmy, że klient to 'coś' w końcu sobie zdefiniował, załóżmy, że
    > producent to 'coś' wyprodukował. Powstaje produkt doskonały.
    > ...I co wtedy? Przecież to śmierć dla prfc, forów, dla recenzentów.

    A gdzie tam.
    Tematyka flejmów by się zmieniła, na częstsze przywoływanie RTFM,
    użyszkodnicy by narzekali że czegos tam chca i dowiadywali się
    że to jest, tylko doczytac maja w instrukcji ;>

    pzdr, Gotfryd