    From: Grzegorz Góra <g...@p...fr>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nikon idzie ostro w FF
    Date: Fri, 18 May 2012 14:49:57 +0200

    Dnia Thu, 26 Apr 2012 16:55:21 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Obawiam się, że klienci czekają na ''coś'', tylko ani oni, ani nikt nie
    > wie, czym owe coś ma być.

    Załóżmy, że klient to 'coś' w końcu sobie zdefiniował, załóżmy, że
    producent to 'coś' wyprodukował. Powstaje produkt doskonały.
    ...I co wtedy? Przecież to śmierć dla prfc, forów, dla recenzentów.
    Przede wszystkim jednak byłaby to śmierć dla znawców, którzy w życiu
    fotografowali tylko tablice testowe. Jedynie dla malkontentów nic by sie
    nie zmieniło ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz