  • 1. Data: 2012-04-26 00:44:06
    Temat: Komentarze lepsze od fotografii.
    Od: Slon <z...@g...com>

    niezlych komentarzy do ponizszej fotografii jest duzo, zle te dwa najbardziej mi sie
    podobaja.

    -------------------------
    @superfajny 21:55:02
    Przecież Polska PO to najwieksza ilość zbiegów okoliczności i przypadków na metr
    kwadratowy.

    Śmierci w celach, śmierci dowódców, śmierci dostojników państwowych, śmierci
    urzędników, spotkania w knajpkach, niewycieki, brak Kataru itd
    nadużycie link skomentuj Łażący Łazarz 25.04.2012 22:20:07
    @zwyczajnie normalny 22:17:19
    TAK! To zwykła PO-paprana ściema do spółki z bandytą Millerem i jego kolesiem
    Mazurem. Kit dla PO-spólstwa i tyle. Ma PO-przykrywać smoleńską zbrodnię, idiotyczne
    emeryturki w PO-papranym Sejmie, mordowanie chorych przez Arłukowicza, durnoty
    autostradowo-kolejowe durnia Nowaka itd., itp., itd. To jest PO-lska właśnie - w
    wydaniu TuSSkowatym dla lemingowatych. W POsranii jak w kabarecie. Nikt nie zatuszuje
    sprawy jak w PRL III za wyjatkiem 2 lat ,2 złodzieji robiło w bambuko kretyńskie
    państwo stworzone na POtrzeby takich Tuskinów i POsrańców! Jaja jak berety, a te 15
    lat śledztwa już próbuje sie przykryć tematem Ziobrunia . Zaraz POsrańcy walną że
    wszystkiemu deszcze na Florydzie winne !
    ------------------------------
    http://lazacylazarz.nowyekran.pl/post/60416,edward-m
    azur-zapragnal-wrocic-do-polski

    Slon.

  • 2. Data: 2012-04-26 09:09:58
    Temat: Re: Komentarze lepsze od fotografii.
    Od: takos <k...@g...com>

    W dniu 2012-04-26 00:44, Slon pisze:
> [...]
    lat śledztwa już próbuje sie przykryć tematem Ziobrunia . Zaraz POsrańcy walną że
    wszystkiemu deszcze na Florydzie winne !

    lecz się człowieku

  • 3. Data: 2012-04-26 12:14:33
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    On 12-04-26 09:09, takos wrote:

    > lecz się człowieku

    A Ty przestań go cytować z łaski swojej.