  • 1. Data: 2012-07-09 14:56:18
    Temat: Nikon d90...
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    ...padła "płytka sterująca", naprawiono w serwisie Nikona, koszt 980 zł.
    Kolejny raz awaria o identycznych objawach. Mam nadzieję, ze zrobią w
    ramach gwarancji. Czy te płytki (cokolwiek to jest) sa w tym modelu
    awaryjne, czy mam pecha? Naprawiać, czy myśleć o nowym aparacie?
    --
    B.

  • 2. Data: 2012-07-09 16:00:40
    Temat: Re: Nikon d90...
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Bbjk" <b...@q...pl> wrote:

> [...]
    > zł. Kolejny raz awaria o identycznych objawach. Mam nadzieję, ze
    > zrobią w ramach gwarancji. Czy te płytki (cokolwiek to jest) sa w tym

    Uuu, niefajnie.

    Pierwszy raz słyszę w ogóle o takiej awarii (chodzi o płytę
    główną?), więc epidemii raczej nie ma. Może zatem Twój sposób używania
    stoi za powtarzającymi się awariami tego samego? (miałem taką rozmowę,
    gdzie gość nie był w stanie zrozumieć, że nie należy kopać PC-ta w
    czasie pracy, ale za to równo klął na producentów HDD, które regularnie
    mu padały - biedaczek... :)

    W tym przypadku przyczyn może być mnóstwo, np. podpinanie kabelkiem
    do USB, które sieje niestandardowymi napięciami.

    Jeśli znajdziesz powtarzające się okoliczności towarzyszące każdej
    awarii - będziesz mieć odpowiedź na poniższe pytanie:

    > Naprawiać, czy myśleć o nowym aparacie?

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]