  • 41. Data: 2010-05-05 16:10:54
    Temat: Re: Nikon Polska - oświadczenie
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jakub Jewuła napisał(a):

    [...]

    > Czytaj - trzeba miec jaja i kase na prawnikow zeby sie kopac z koniem.

    Ni koń, ni wydra ;P

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 42. Data: 2010-05-05 16:11:44
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marek Dyjor napisał(a):

    > pozostaje kwestia wizerunkowa, a działania firmy Nikon Polska nie poprawiaja
    > wizerunku firmy.

    Używam Pentaxa ;P

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 43. Data: 2010-05-05 16:32:20
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2010-05-05 09:28, slawmir pisze:
    > http://fotopolis.pl/index.php?n=10813

    zacząłem się wstydzić, że kupiłem kolejnego Nikona .... :/

    Wojtek

  • 44. Data: 2010-05-05 16:40:26
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2010-05-05 13:20, januszek pisze:

    > Nie prawda bo napisałem, że uważam, że właściciel praw do znaku słownego
    > Nikon nie może zabronić używania tego znaku w zdaniu "serwis Nikona jest
    > do dupy".

    bezpieczniej było użyć stwierdzenia: "uważam, że serwis Nikona jest do
    dupy" Bo własne przekonania nie mają charakteru ogólnego stwierdzenia,
    ale są "prywatne".

    Wojtek

  • 45. Data: 2010-05-05 16:47:03
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "slawmir" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > http://fotopolis.pl/index.php?n=10813

    Ciekaw jestem, kiedy Nikon Polska każe cenzurować książki historyczne, gdzie
    pojawia się Nikon - patriaracha Moskwy z XVII w., czy religijne gdzie
    pojwaiają się święty Nikon i św. Nikon "Metanoeite". Później czas na
    klaendarze, według których Nikon obchodzi imieniny 23 marca i 26
    listopada...

  • 46. Data: 2010-05-05 17:06:07
    Od: "Kemoth" <k...@o...pl>

    Kto nie krytykuje ten wciąż istnieje np. http://www.nikon.biz.pl/ :)

  • 47. Data: 2010-05-05 17:45:42
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-05-05 19:06, Kemoth pisze:

    > Kto nie krytykuje ten wciąż istnieje np. http://www.nikon.biz.pl/ :)

    Czyli analogicznie powinniśmy oczekiwać, że firma Nikon Polska wystosuje
    odpowiedni list i do tegoż serwisu, żeby zmienił nazwę na
    żółtyserwis.biz.pl, czy coś w tym stylu! ;-)

    A tak swoją drogą, to wydaje mi się że zastrzeżenie nazwy "NIKON"
    upoważnia firmę NIKON do roszczeń, gdy zacznie ktoś sprzedawać produkty
    używając marki Nikon, czy to z logo tej firmy, czy z łudząco podobną
    czcionką, a nie, że otworzę stronę internetową mającą w nazwie Nikon i
    piszącą o Nikonie. Niezależnie od tego, czy źle, czy dobrze. Pretensje
    uzasadnione może mieć Nikon tylko wtedy, jeśli będę podawał, że jest to
    oficjalna strona marki Nikon.
    Tak w każdym razie podpowiada mi zdrowy(wydaje mi się, że mam co nieco
    zdrowego rozsądku) rozsądek. Ale prawo już nie raz i nie jednego zaskoczyło.

  • 48. Data: 2010-05-05 17:49:14
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On May 5, 6:32 pm, crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> wrote:

    > zacząłem się wstydzić, że kupiłem kolejnego Nikona .... :/
    >
    > Wojtek

    Zamienilem D90 na Oly E-520- gowniany aparat, ale serwis swietny-
    nigdy sie nie pytaja nawet o rachunek, tylko naprawiaja ich produkt.
    Wiem dziadostwie serwisu z Waszego opisu Nikon.pl, i wlasnymi
    doswiadczeniami z postepowaniem oszustów Canon.de,
    ktorzy dwa razy mnie wykiwali wysylajac aparaty z uszkadzona matryca
    do znajomego warsztatu,
    po czm otrzymalem pismo za naprawia to z 180 ojro, lub mi odesla za
    tylko 28 ojro bez naprawy.
    Trzecia mozliwosc utylizacja za free, i tak sie pozbylem Canonow
    digital z serii A i Ixusa..
    StaM

  • 49. Data: 2010-05-05 18:02:24
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Fajny list tylko kilka błędów znalazłem. Nie pisze się ''szanowni
    > państwo'' tylko ''słuchajcie frajerzy''. Podobnie, zamiast ''z wyrazami
    > szacunku,'' należy napisać ''całujcie nas w dupę''.

    Nie martw się, już ją ktoś dobrze wycmokał po tej dupie, za tę fuszkę, którą
    ma.

    elm

  • 50. Data: 2010-05-05 18:17:28
    Od: Jan <n...@v...pl>

    W dniu 2010-05-05 14:23, Dariusz Zygmunt pisze:
    > Ale mnie naprawdę interesuje co w takiej sytuacji zrobi firma której
    > nazwa nie jest unikalna. Mogli sobie zastrzegać w latach 60-tych co
    > chcieli ale nie mogą w żaden sposób zabronić używania słowa "Nikon"
    > ponieważ było ono w użyciu już wcześniej. Na tej samej zasadzie nie
    > można opatentować koła, a w każdym razie nie można wymóc jakichkolwiek
    > profitów z tego patentu.
    Słowo "Nikon" nie jest nazwą używaną powszechnie.
    Może na przykładzie słaowa "Partner" (z autopsji). Istnieje firma
    produkujaca pilarki do drewna o nazwie "Partner". Firma ta
    zarejestrowała znak słowno-graficzny, ale... musiała ograniczyć zakres
    ochrony tylko du grupy produkowanych wyrobów. Słowo "partner" jest
    bowiem używane powszechnie do określeń innych osób/przedmiotów, niż
    wyrób firmy. W tym przypadku wchodziło również prawo "używacza
    uprzedniego", bo przed datą zgłoszenia istniały firmy o nazwie
    "Partner"... O ile wiem, nie ma powszechnie używanego określenia "nikon"
    ani innej firmy o takiej nazwie
    --
    Pozdrowienia
    Jan