  • 1. Data: 2010-05-04 18:28:45
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2010/18 - fotoplenery.eu
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Witam,

    Dlugi weekend jak kazdy weekend kiedys sie konczy i wtedy
    nadchodzi czas rozpoczecia nastepnego tygodnia i nastepnego
    watku zdjec tygodnia. Z ubieglego tygodnia utkwilo mi w pamieci
    zdjecie Andrzeja

    http://sonorov.deviantart.com/art/Day93-1-161618135

    a spodobaly mi sie Witkowe kozice (jednoczesnie niesmiale
    i ciekawskie)

    http://przewodnicy.zakopane.pl/rozne/100424/i/IMG_05
    52.jpg

    Tak wiec zaczynamy nastepny watek do udzialu w ktorym
    serdecznie zapraszam

    Jak zwykle przypominam, ze
    watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc umieszczenia swojej fotografii w tym serwisie
    a dodatkowo zaoszczedzi pracy administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2010-05-04 18:46:42
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/18 - fotoplenery.eu
    Od: JD <j...@g...com>

    On 4 Maj, 20:28, "tomek" <t...@o...pl> wrote:
    > Witam,

    To ja dalej zwierzątka, tym razem ptaszki inaczej. (po mojemu)

    http://jacek3d.deviantart.com/art/birds-162469208

    JD

  • 3. Data: 2010-05-04 20:19:13
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    http://sonorov.deviantart.com/art/232-161620095
    http://sonorov.deviantart.com/art/Day-97-1-162041499
    http://sonorov.deviantart.com/art/238-162297840

  • 4. Data: 2010-05-04 20:27:50
    Od: Agnieszka Krysiak <j...@g...com>

    On May 4, 7:28 pm, "tomek" <t...@o...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Dlugi weekend jak kazdy weekend kiedys sie konczy i wtedy
    > nadchodzi czas rozpoczecia nastepnego tygodnia i nastepnego
    > watku zdjec tygodnia.

    Dzisiaj zlowieszczo:
    http://bighugelabs.com/onblack.php?id=4568533123

    Ag
    --
    http://flickr.com/jazzwink

  • 5. Data: 2010-05-04 20:33:24
    Od: dziobu <x...@x...xx>

    Dnia 5/4/2010 8:28 PM, Użytkownik tomek napisał:
    (...)

    http://xyzyk.pl/inne/foto.php?img=sa.jpg

    dziobu
    xyzyk.pl

  • 6. Data: 2010-05-04 20:50:16
    Od: Mariusz Zamolski <z...@p...pl>

    W dniu 2010-05-04 20:28, tomek pisze:
    > Witam,

    Z cyklu "Praca to moje hobby":
    http://www.fotki.zamolski.com/v/Spacerki/2010-05-01/
    IMG_8926.jpg.html

    pozdrowienia,
    Mariusz Zamolski

    --
    http://mariusz.zamolski.com

  • 7. Data: 2010-05-04 20:53:15
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 04 May 2010 22:50:16 +0200, Mariusz Zamolski napisał(a):

    > Z cyklu "Praca to moje hobby":
    > http://www.fotki.zamolski.com/v/Spacerki/2010-05-01/
    IMG_8926.jpg.html

    :D

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 8. Data: 2010-05-04 21:18:24
    Od: zly <t...@g...com>

    www.zaplecze.h2.pl/m1.jpg
    www.zaplecze.h2.pl/m2.jpg
    www.zaplecze.h2.pl/m3.jpg

    Wiosenna fauna i flora.
    Ojciec oddał mi obiektyw, bo chyba nie wiedział, że z przejściówką
    można go podłączyć do nowych cyfrówek :) Trochę usyfione szkło i
    zdjęcia z ręki przy wietrze, ale imho daje radę

    marcin

  • 9. Data: 2010-05-05 04:00:56
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Rozlewiska Wkry:

    http://www.wrzesinscy.com/wp-content/gallery/wkra/mg
    _5312-edit.jpg
    http://www.wrzesinscy.com/wp-content/gallery/wkra/mg
    _5277-final.jpg

  • 10. Data: 2010-05-05 08:47:32
    Od: Profesor Nic <p...@g...com>

    On May 4, 9:27 pm, Agnieszka Krysiak <j...@g...com> wrote:
    > (...)
    > Dzisiaj zlowieszczo:http://bighugelabs.com/onblack.php?id=45
    68533123

    To ja sie dopisuje do tego postu ze swoim:

    http://bighugelabs.com/onblack.php?id=4571675590

    P.