  • 21. Data: 2010-05-05 11:20:44
    Temat: Re: Nikon Polska - oświadczenie
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Thomas napisał(a):

    > Acha, czyli uwazasz, ze w necie internauci nie moga wyrazac negatywnych
    > opini na temat marki Nikon uzywajac slowa "mikon"?

    Nie prawda bo napisałem, że uważam, że właściciel praw do znaku słownego
    Nikon nie może zabronić używania tego znaku w zdaniu "serwis Nikona jest
    do dupy".

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 22. Data: 2010-05-05 11:40:56
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    januszek <j...@p...irc.pl> writes:

    > Moim zdaniem abonent domeny zawierającej chroniony znak słowny nie ma
    > szans w starciu prawnym z właścicielem tego znaku. Po to właśnie ponosi
    > się koszta rejestracji znaków towarowych.

    A domena bbc.com to by się należała British Broadcasting Corporation
    czy Brown, Boveri & Cie? 8-) Wiem, tej drugiej firmy już nie ma. Ale
    długo była.

    MJ

  • 23. Data: 2010-05-05 11:55:26
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Michal Jankowski napisał(a):

    > A domena bbc.com to by się należała British Broadcasting Corporation
    > czy Brown, Boveri & Cie? 8-) Wiem, tej drugiej firmy już nie ma. Ale
    > długo była.

    Też mają do dupy serwis? Bo ja mogę się kategorycznie i ostatecznie
    wypowiadać tylko w sprawach, kiedy chodzi o jedyne i słuszne określenie
    Apteki na Solnym ;P

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 24. Data: 2010-05-05 11:57:43
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 5/5/2010 1:19 PM, januszek pisze:

    > Moim zdaniem abonent domeny zawierającej chroniony znak słowny nie ma
    > szans w starciu prawnym z właścicielem tego znaku. Po to właśnie ponosi
    > się koszta rejestracji znaków towarowych.

    Powiedz to niejakiemu Nikicie Mininowi :-)

    Może ktoś założy site zawierający w nazwie słowo "nikon" poświęcony
    siódmemu patriarsze Moskwy i Wszechrusi? Ciekaw byłbym reakcji Nikon
    Polska ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 25. Data: 2010-05-05 12:01:02
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

> [...]

    > szans w starciu prawnym z właścicielem tego znaku. Po to właśnie ponosi
    > się koszta rejestracji znaków towarowych.

    Powiedz to niejakiemu Nikicie Minowi :-)

  • 26. Data: 2010-05-05 12:08:41
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Dariusz Zygmunt napisał(a):

    > Może ktoś założy site zawierający w nazwie słowo "nikon" poświęcony
    > siódmemu patriarsze Moskwy i Wszechrusi? Ciekaw byłbym reakcji Nikon
    > Polska ;-)

    Zupełnie bez sensu działanie ;) o czym świadczy popularna w swoim czasie
    akcja polegająca na tym, że po wpisaniu w gugiela słowa "kretyn"
    wyskakiwała sejmowa, oficjalna strona pewnego Pana Posła... ;)
    Analogicznie: duża społeczność może pokazać pewnej firmie na N, że pewne
    działania nie są przez społeczność akceptowane i... ;) No ale to wymaga
    inwencji i działania a nie wylewania gorzkich żalów na forach i grupach
    dyskusyjnych ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 27. Data: 2010-05-05 12:23:04
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 5/5/2010 2:08 PM, januszek pisze:

    > Zupełnie bez sensu działanie ;) ...

    Ale mnie naprawdę interesuje co w takiej sytuacji zrobi firma której
    nazwa nie jest unikalna. Mogli sobie zastrzegać w latach 60-tych co
    chcieli ale nie mogą w żaden sposób zabronić używania słowa "Nikon"
    ponieważ było ono w użyciu już wcześniej. Na tej samej zasadzie nie
    można opatentować koła, a w każdym razie nie można wymóc jakichkolwiek
    profitów z tego patentu.

    > Analogicznie: duża społeczność może pokazać pewnej firmie ...

    Akurat to czy jest to Nikon czy cokolwiek innego zwisa mi całkowicie.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 28. Data: 2010-05-05 12:28:46
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    januszek pisze:

    > Dokładnie tak.

    Użycie słowa nikon w nazwie domeny "nikonjestdodupy" służy dokładnie
    do tego samego. Oczywiście pod warunkiem, że pod tą domeną nie kryje
    się żadna działalność konkurencyjna względem właścicela znaku.

  • 29. Data: 2010-05-05 12:41:39
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Dariusz Zygmunt napisał(a):

> [...]
    > ponieważ było ono w użyciu już wcześniej. Na tej samej zasadzie nie
    > można opatentować koła, a w każdym razie nie można wymóc jakichkolwiek

    Nie do końca łapię o co Ci konkretnie chodzi ;) Najwyraźniej przegapiłem
    wprowadzenie zakazu używania słowa "Nikon"? Skąd go wywodzisz? ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 30. Data: 2010-05-05 12:43:14
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jakub Witkowski napisał(a):

    > Użycie słowa nikon w nazwie domeny "nikonjestdodupy" służy dokładnie
    > do tego samego. Oczywiście pod warunkiem, że pod tą domeną nie kryje
    > się żadna działalność konkurencyjna względem właścicela znaku.

    Na szczęście to nie ja będę taki spór (oczywiście, jeśli kiedyś się
    pojawi) roztrzygał ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...