  • 91. Data: 2010-05-06 18:00:27
    Temat: Re: Nikon Polska - oświadczenie
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    > NTG
    > Może na innej grupie podyskutujcie, bo już mdli od tego bełkotu.
    > Jak nie o statuach, pomnikach i prezydentach, to znów o patentach i
    > prawie. To tylko wymądrzanie się.
    > Komu tym pomożecie, lub co poprawicie?

    No, jedyny sprawiedliwy i najmądrzejszy się znalazł, poucza innych.
    Nic, tylko wypada podziękować za światłe przewodnictwo i nauki!

  • 92. Data: 2010-05-06 18:39:49
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 06 May 2010 17:19:18 +0200, Kyniu napisał(a):

    > Zatem wracajac do naszej dyskusji NIKON moze sobie zastrzec logo ale juz
    > slowo - a w nazwie domeny uzywamy slowa a nie logo - nie podlega
    > ochronie.

    Ale co "może sobie zastrzec"? Przyjmij do wiadomości, że Nikon dawno temu
    zastrzegł już szereg takich znaków, Ty zaś nie bardzo wiesz o czym
    piszesz (jeśli jesteś bardzo chętny się czegoś dowiedzieć to poczytaj o
    utracie zdolności odróżniającej).

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 93. Data: 2010-05-06 18:51:19
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    q...@g...com pisze:

    > Jezeli ktos bedzie zarabial na Twoich fotkach bezprawnie skopiowanych,
    > to bedzie temat grupy?
    Nie ja ustalałem co jest, a co nie jest tematem grupy.
    Poszukaj i poczytaj.
    O wulgarności na grupach Ty wiesz wszystko :-)

  • 94. Data: 2010-05-06 18:51:51
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    J-L-F pisze:

    > No, jedyny sprawiedliwy i najmądrzejszy się znalazł, poucza innych.
    > Nic, tylko wypada podziękować za światłe przewodnictwo i nauki!

    THX

  • 95. Data: 2010-05-06 19:51:02
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On May 6, 8:51 pm, Dawid <m...@n...pl> wrote:

    > O wulgarności na grupach Ty wiesz wszystko :-)
    Nie marudz;)
    StaM

  • 96. Data: 2010-05-06 20:31:16
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-05-05 09:28:15 +0200, "slawmir" <s...@w...pl> said:

    > http://fotopolis.pl/index.php?n=10813

    Czy ktoś życzliwy może podesłać firemce nikon ten link

    <http://www.nikon-patriarcha.eu/>
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 97. Data: 2010-05-06 20:35:53
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-05-05 18:47:03 +0200, "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> said:

    > Ciekaw jestem, kiedy Nikon Polska każe cenzurować książki historyczne, gdzie
    > pojawia się Nikon - patriaracha Moskwy z XVII w., czy religijne gdzie
    > pojwaiają się święty Nikon i św. Nikon "Metanoeite". Później czas na
    > klaendarze, według których Nikon obchodzi imieniny 23 marca i 26
    > listopada...

    Dzisiaj założyłem domenę o pięknej nazwie.
    http://www.nikon-patriarcha.eu/
    I niech mnie w dupę cmokną.

  • 98. Data: 2010-05-06 20:38:03
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-05-05 22:08:09 +0200, J-L-F <j...@o...pl> said:

    > I tak trzymać, nazwa marki jest znakiem towarowym i dalszą dyskusję
    > należy uznać za bezprzedmiotową.
    > Jeśli ktoś uważa inaczej, to powinni mu odebrać świadectwo ukończenia
    > gimnazjum - z definicji.

    Głupi jesteś

  • 99. Data: 2010-05-06 20:45:48
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    JA pisze:

    > Głupi jesteś

    A ty jesteś Komunistą

  • 100. Data: 2010-05-06 21:12:00
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    > Dzisiaj założyłem domenę o pięknej nazwie.
> [...]

    Brak polskich znaków.