  • 1. Data: 2009-10-16 14:42:59
    Temat: Nikon DDs filmik
    Od: "AdamCCS" <c...@e...pl>

    Jeśli było to sorry
    http://www.swiatobrazu.pl/pierwszy_film_w_czulosci_i
    so_102400_z_nikona_d3s.html
    AdamCCS

  • 2. Data: 2009-10-16 15:16:05
    Temat: Re: Nikon DDs filmik
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    "AdamCCS" <c...@e...pl> wrote in message
    news:hba0pk$8nb$1@news.task.gda.pl...
    > Jeśli było to sorry
    > http://www.swiatobrazu.pl/pierwszy_film_w_czulosci_i
    so_102400_z_nikona_d3s.html
    > AdamCCS

    Niesamowite, po prostu niesamowite.
    Technika rejestrowania obrazu rozwija sie tak nieprawdopodobnie szybko na
    naszych oczach.

    Zyjemy w ciekawych czasach.

    Polon

  • 3. Data: 2009-10-16 16:00:08
    Od: "Gil" <g...@W...gazeta.pl>

    Polon <P...@o...pl> napisał(a):

    > Niesamowite, po prostu niesamowite.
    > Technika rejestrowania obrazu rozwija sie tak nieprawdopodobnie szybko na
> [...]

    Co tu niesamowitego? Nie oglądałeś horrorów gdzie ciemno i ledwo co widać.
    Jakoś szumów w kinie i w TV nie widziałem w takich filmach od 30 lat.
    Mnie ten film wogóle nie rusza.
    A co do czasów to pewnie ciekawsze były na przełomie XIX/XX w jak wchodziło
    kino, automobil i aeroplan i pierwsze aparaty skrzynkowe dla ludzi. To był
    przełom. Teraz tylko kolejna poprzeczka. Ale w drabinie którą rozpocząli
    właśnie jakieś 140 lat temu. Teraz nie ma właściwie ciekawych wynalazków poza
    mikroprocesorem i coś tam w medycynie. Wszystko jest rozwinięciem techniki z
    początku ubiegłego wieku.

  • 4. Data: 2009-10-16 16:04:30
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Gil napisał(a):

    > A co do czasów to pewnie ciekawsze były na przełomie XIX/XX w jak wchodziło
    > kino, automobil i aeroplan i pierwsze aparaty skrzynkowe dla ludzi.

    I radio...

> [...]
    > mikroprocesorem i coś tam w medycynie. Wszystko jest rozwinięciem techniki z

    Nie, nie. Technika (poza komputeryzowaniem wszystkiego, co się rusza, a
    nawet nie rusza) stanęła w miejscu w okolicy czasowej pierwszych lotów
    na Księżyc.
    No ale tej komputeryzacji zawdzięczami internet, który jest naprawdę
    nową jakością, w tej formie nie przewidzianą przez nikogo. Nawet żadnego
    fantastę.

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 5. Data: 2009-10-16 16:18:57
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Jan Rudziński wrote:

> [...]
    > No ale tej komputeryzacji zawdzięczami internet, który jest naprawdę
    > nową jakością, w tej formie nie przewidzianą przez nikogo. Nawet

    bo wpływa nie na to co otacza człowieka - ale na jego wiedze
    internet dzis jest tym co obowiązek kształcenia....

    otwiera nowe możliwości nauki, poznawania świata

    kolejnym wynalazkiem będzie dostęp do nowych źródeł energi - ale to 30 lat
    ;)

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 6. Data: 2009-10-16 16:25:35
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Niesamowite, po prostu niesamowite.
    > Technika rejestrowania obrazu rozwija sie tak nieprawdopodobnie szybko na

    Szkoda tylko, ze te czasy nie sa dla zwyklego zjadacza chleba ....

    CeZ__134

  • 7. Data: 2009-10-16 17:05:49
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Polon" napisał
> [...]
    >
    > Niesamowite, po prostu niesamowite.
    > Technika rejestrowania obrazu rozwija sie tak nieprawdopodobnie szybko na

    Też tak uważam.
    Ludziom o niższym przebiegu może trudno to pojąć (jak każdą oczywistą
    rzecz - jak choćby to, że do zakupu mięsa nie trzeba kartek ; ) ale jak ktoś
    sięga pamięcią do lat 80. i dalej powinien podzielać Twoją konstatację.

    Na naszych oczach wywalił się do góry nogami cały świat. Ten postęp jaki
    umożliwiły coraz szybsze komputery i coraz bardziej wyrafinowane technologie
    taniejące z roku na rok jest niesamowity.

    adam

  • 8. Data: 2009-10-16 17:53:44
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    CeZ__134 pisze:

    > Szkoda tylko, ze te czasy nie sa dla zwyklego zjadacza chleba ....

    Za 3-5 lat będą dostępne w entry-level i nie będziesz chciał nawet
    spojrzeć na te koszmarne szumy i marne iso 100 000. :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 9. Data: 2009-10-16 18:00:24
    Od: "Gil" <g...@W...gazeta.pl>

    adam <j...@o...maile.com> napisał(a):

> [...]
    > sięga pamięcią do lat 80. i dalej powinien podzielać Twoją konstatację.

    Guzik. Mój dzidek co był skromnym rzemiślnikiem mógł sobie po 15 latach pracy
    kupic duży plac pod miastem przed wojną. Do dziś to jest główny majątek
    rodziny. Dziś ludzie sie zapożyczają na całe zycie na klitke w bloku.

> [...]
    > umożliwiły coraz szybsze komputery i coraz bardziej wyrafinowane technologie
    > taniejące z roku na rok jest niesamowity.

    Nic z tego nie masz prócz tego, że hodują cię jak wieprzka w twoim mieszkaniu
    z full res TV i domowym audio. Wolności jest coraz mniej.

  • 10. Data: 2009-10-16 19:01:37
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Gil pisze:

    Hej

    > Co tu niesamowitego? Nie oglądałeś horrorów gdzie ciemno i ledwo co widać.
    > Jakoś szumów w kinie i w TV nie widziałem w takich filmach od 30 lat.

    A to nie jest czasem tak że dotychczas filmy "nocne" kręcili w czasie
    dnia korzystając z filtrów i innych sztuczek?

    Tak jak tu ktoś napisał - rok czy dwa lata temu ISO 100.000 było tylko
    dowcipem.

    Dla mnie z perspektywy czasu to jest niesamowite, zwłaszcza jak
    przypomnę sobie mój pierwszy kompakt cyfrowy Olympusa 3030, czy pierwszą
    kamerę VHS którą ojciec z pracy pożyczał 20 lat temu.
    --
    Pozdro
    Kryhu