    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Niezły sposób naruszanie na śliskim
    Date: Thu, 28 Jan 2010 22:49:43 +0100

    Dziś wymyśliłem (może nie ja pierwszy) ciekawy sposób na ruszenie na
    śliskim - przydatne pod górę albo żeby ruszyć w głębszym śniegu.
    Przećwiczyłem kilka razy i wygląda super.

    Należy wyłączyć silnik, włączyć pierwszy bieg (na bardzo śliskim może i
    drugi), puścić sprzęgło, włączyć rozrusznik.

    Rozrusznik rusza delikatnie i płynnie (sprzęgłem ciężko zrobić to tak
    dobrze), nada pewną prędkość, a wtedy zacznie działać już silnik i bez
    gazu samochód ładnie wyjeżdża.

    Oczywiście nie wolno tego robić bardzo długo, bo przegrzeje się
    rozrusznik, albo rozładuje akumulator.