  • 81. Data: 2014-01-30 17:32:40
    Temat: Re: Nieomylne fotoraday - dla niedowiarków
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 30 Jan 2014 11:50:35 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Takie gwiazdorzenie nie sluzy wiarygodnosci
    >i tyle.

    Otóż to. Dla mnie wiarygodnośc stracił wtedy, kiedy zmienił "username"
    na anacron, i twierdził, że nie ma nic wspólnego z T.M. A wczoraj
    wychwyciłem jeszcze jedną nieścisłość.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 82. Data: 2014-01-30 18:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > Gdyby to chciała być prawda (a brzmi pięknie w Twoich słowach) to
    > by było wspaniale i miałby moje poparcie. Niestety tak nie jest.
    > Jest niewiarygodny od dawna i dokłada jeszcze systematycznie
    > przy opowieściach o walce z 'radarami'. Z ostatniej chwili to
    > jakieś bredzenie, że jakby mu się coś stało (w domyśle eliminacja,
    > bo jest niewygodny i zna jakieś tajemne fakty) to zostaną ujawnione
    > jakieś dokumenty, dowody itd. - litości.

    No ale przeciez to o czym mówi, to nawet w TVN możesz sobie obejrzęc -
    zarowno platanie sie w zeznaniach niedorzecznika z GUM, wypowiedzi
    policjtantów etc.
    Co jest niewiarygodnego w tym co opowiada co sprawdził a nei jak tego
    dokonał?

    > Ty znowu opowiadasz to co tobie się wydaje o tym co ja napisałem,
    > a nie o tym jakie są fakty. On sam podawał zużycie średnie 5,48l/100km
    > (poniżej 5,5 - Motostat?), a znowu sugerujesz że mi się coś wydaje.

    Tak jak pisałem - nie jestem az tak w temacie jeżeli chodzi o sledzenie
    wiarygodności.
    Dlatego nie "opowiadam" a pytam.

    > Komendant to mityczna postać z bajek imć T. Motylińskiego.

    A to nie znam.
    Cos mi sie o uszy obiły kawki u komendanta ale bez kontekstu.

  • 83. Data: 2014-02-02 19:54:03
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 29 Jan 2014 17:55:01 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Niewątpliwie masz rację. Nie wątpię, że masz w tym duże doświadczenie.
    > Jak jednak mam inne zdanie - jak już pisałem wcześniej, jest grupa
    > kombinatorów-cwaniaków, którzy obecny system postępowania mandatowego
    > wykorzystują by uniknąć konsekwencji własnych dokonań

    Obecny system służy do wyciąganiu mandatów od kierowców jeżdżących
    zasadniczo przpisowo.
    Ci którzy mają w zwyczaju jeździć szybko mandatów nie dostają, bo stosując
    proste środki techniczne po prostu uniemożliwiają rejestrację wykroczenia,
    albo zwalniają tuż przed miejscem kontroli korzystając z CB czy innych
    Janosików.

    Mandaty płacą frajerzy - ci co jeżdżą 90 za miastem, 50 w mieście, ale 5m
    za tablicą terenu zabudowanego mieli jeszcze 75 ma liczniku, bo zamiast
    awaryjnie hamować na widok tablicy, tylko zdjęli nogę z gazu.
    Ewentualnie ci którzy dali się nabrac na odpowiednio spreparowane miejsce,
    w którym obowiązuje ogranieczenie o którym mało kto wie.

    Straże gminne już dawno tą sztukę opanowały do perfekcji, teraz powoli ITD
    uczy się jak kombinować.

  • 84. Data: 2014-02-02 20:32:47
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 2 lutego 2014 19:54:03 UTC+1 użytkownik Tomasz Pyra napisał:

> [...]
    >
    > w którym obowiązuje ogranieczenie o którym mało kto wie.
    >

    > Straże gminne już dawno tą sztukę opanowały do perfekcji, teraz powoli ITD

    No teraz to już dałeś popis. To co piszesz to bzdury. Czy tablice oznaczające teren
    zabudowany są niewidzialne zanim się do nich nie podjedzie na 3 metry?

  • 85. Data: 2014-02-03 09:13:33
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-01-29 16:08, Wilk pisze:
    > Poprawa bezpieczeństwa to np. takie coś:
    > Światła spowalniające zamiast fotoradaru
    > https://www.youtube.com/watch?v=Ryf8wNmnm3w
    >
    > takie światła są na pomorzu, np.Trakt Św. Wojciecha na odcinku Pruszcz
    > Gdański -> Gdańsk. Szkoda, że wolą wszędzie ładować kontrowersyjne
    > maszynki do zarabiania kasy pod pretekstem "poprawy bezpieczeństwa".

    Niestety się nie sprawdza. W mojej okolicy porobili podobne wynalazki i
    kierowcy jeżdżący trasą regularnie ignorują czerwone światło, zwłaszcza
    autobusy miejskie :) a nawet radiowozy.
    Inna sprawa, że wykonanie jest do d... Trzeba jechać 40/50, żeby się nie
    zaświeciło czerwone, a zmiany świateł są nieprzepisowo krótkie.
    Wystarczy zerknąć w lusterko i w tym czasie z zielonego robi się
    czerwone, co zmusza (w teorii) do gwałtownego hamowania. Nie słyszałem,
    żeby ktoś chwalił ten pomysł, za to wielu przeklina.

    Zasada działania na filmie jest trochę inna (u nas standardowo jest
    zielone dla pojazdów), ale na filmie ruch jest zdecydowanie mniejszy.

    Pozdrawiam

  • 86. Data: 2014-02-03 09:59:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Miroo,

    Monday, February 3, 2014, 9:13:33 AM, you wrote:

> [...]
    > czerwone, co zmusza (w teorii) do gwałtownego hamowania. Nie słyszałem,
    > żeby ktoś chwalił ten pomysł, za to wielu przeklina.

    Dobry test układu hamulcowego. Wykryje skorodowane przewody bez pudła.
    Sprawdzone.

    [...]

    --
    Best regards,