  • 81. Data: 2014-09-08 10:27:19
    Temat: Re: Niemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    Monday, September 8, 2014, 10:06:49 AM, you wrote:

    [...]

    > Podałem zalety HTMLa. Teraz podajcie wady.

    To jest grupa o samochodach a nie o wyższości HTML nad czystym tekstem
    i odwrotnie. Na polskich grupach dyskusyjnych obowiązuje zasada
    pisania tylko i wyłącznie czystym tekstem - dostosuj się albo
    spierdalaj.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 82. Data: 2014-09-08 10:49:30
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > i odwrotnie. Na polskich grupach dyskusyjnych obowiązuje zasada
    > pisania tylko i wyłącznie czystym tekstem - dostosuj się albo

    Zwykle prostakom nie odpowiadam. Zrobię jednak wyjątek.

    Ja piszę czystym tekstem. Od zawsze. Więc sam -jak to ująłeś - spierdalaj.

    --
    MN

  • 83. Data: 2014-09-08 10:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AL a...@s...tam.pl ...

    > czy kupujac nowy samochod sprawdzasz w serwisie jak szybko wymienia sie
    > w nim zarowki?
    > Co jeszcze sprawdzasz?

    Niewątpliwie to jest jeden ze sposobów aby wymóc na producentach
    umożliwienie łatwje wymiany.
    Oglądanie samochodu, własciwie jestes zdecydowany i nagle prosisz o
    pokazanie jak wymienia sięzarówkę.
    Jak ci gośc zaczyna wymyslać, ze samemu sie nie da to mówisz dziekuje i
    idziesz do konkurencji.
    Problem zacznie sie wtedy, jak we wszystki wymiana będzie celowo
    utrudniona.

  • 84. Data: 2014-09-08 10:59:50
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A.L. a...@a...com ...

    > Za zarowke nie place mechanikowi. Place tam gdzie spzredaja zarowki. A
    > mechanik robi to za darmo, bo wie ze gdyby mnie skasowal na 100
    > dolcow, to na pewno do niego wiecej nie przyjde. A jak mi wimienil za
    > nic, to pewnie przyjde. A mechanikow w ookloicy jest jak nasral, wiec
    > o klienat dbaja

    No to niezłe marze na zarówkach ale dbałośc o klienta super.

  • 85. Data: 2014-09-08 11:00:02
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-09-08 o 10:01, Marek pisze:
    > 1. W krajach cywilizowanych nikt samemu żarówki nie wymienia, bo robi
    > to wyspecjalizowany serwis.
    > 2. W krajach cywilizowanych nikt się nie przejmuje (z policją
    > włącznie) spaloną żarówką, wymienia się ja przy okazji wizyty u
    > specjalisty (patrz pkt 1.)
    > 3. W krajach cywilizowanych średni klient kupujący samochod nie wie
    > co to żarówka.
    Napisz jeszcze, że w krajach cywilizowanych gdy spali Ci się żarówka w
    lampie w pokoju, to wzywasz elektryka, a gdy wysiądzie główny
    bezpiecznik, to czekasz grzecznie bez prądu do końca weekendu. W każdym
    razie wiadomo już dlaczego wielkie cywilizacje upadały i co czeka naszą :->

    Maciek

  • 86. Data: 2014-09-08 11:04:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
    On 2014-09-08, Marek <f...@f...com> wrote:

> [...]
    > powodu braku możliwości wymiany tak prostego elementu jak żarówka.
    > Wprowadzenie komplikacji tego procesu przez producentów było zapewne
    > podyktowane innymi czynnikami kulturowo-społecznymi, np:
    >
    > 1. W krajach cywilizowanych nikt samemu żarówki nie wymienia, bo robi
    > to wyspecjalizowany serwis.
    >
    > 2. W krajach cywilizowanych nikt się nie przejmuje (z policją
    > włącznie) spaloną żarówką, wymienia się ja przy okazji wizyty u
    > specjalisty (patrz pkt 1.)
    >
    > 3. W krajach cywilizowanych średni klient kupujący samochod nie wie

    No wspaniale, zawracac sobie dupe jazda do serwisu (palic paliwo, marnowac
    czas) zeby wymienic zarowke zamiast zrobic to pod domem czy na stacji
    benzynowej w 5 minut. To nazywasz cywilizacja...

    > Biorąc pod uwagę powyższe wcale nie dziwota, że producentom
    > samochodów mało zależy aby konstruować samochód pod kątem prostej
    > wymiany żarówki, szczególnie dla polskich klientów, którzy muszą
    > wszystko robić sami.

    Uwazasz to za wade, ze ktos jest samodzielny i nie potrzebuje sztabu
    ludzi do swojej egzystencji?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 87. Data: 2014-09-08 11:12:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:20140908101749.2929658b@babcia-workstation...

    > Mazda 626 teścia (z ostatniego roczniak produkcji 626) i praktycznie
    > nie idzie wymienić lewej przedniej żarówki bez odłączenia i
    > wyciągnięcia akumulatora.

    Kilka lat temu nagle w wielu samochodach powstał ten problem. Jak kupowałem
    nowy, to mi do głowy nie przyszło sprawdzenie tego. No przecież normalnie
    wymieniałem zawsze żarówki. W C5 musisz albo akumulator rozłączyć, albo
    zbiornik płynu do spryskiwacza. Na drodze to trochę upierdliwe. Serwisy
    CITROEN-a za darmo te żarówki wymieniają, ale w nocy na drodze ich nie ma.

  • 88. Data: 2014-09-08 11:13:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Masz w samochodzie latarnie naftowe?
    >
    > Tutaj zarowka kosztuje pare dolcow. Musze zaplacic za zarowke,
    > mechanik nei bierze nic

    Nie, firmy po prostu jako niby zadośuczynienie za swoją głupotę za darmo to
    robią. Tylko,ze żarówka, to upierdliwa awaria utrudniająca kontynuowanie
    jazdy.

  • 89. Data: 2014-09-08 11:15:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:540cec23$0$2377$65785112@news.neostrada.pl...
    > (ty płacisz za nowy moduł, TU płaci za akcję wymiany na drodze...)

    I rozumiem że udajemy, że oni nie płacą za to z moich pieniędzy?

  • 90. Data: 2014-09-08 11:21:48
    Temat: Re: Niemo?no?? ... ograniczenie mocy.
    Od: "Zenowik6" <g...@w...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > UE przyssała się do odkurzaczy (swoją drogą mogła by w ramach analogii też
    > do mocy samochodów

    Jestem za. Przydałoby się ograniczenie mocy silników samochodowych.
    Zysk: zmniejszone zużycie paliwa, mniej wypadków, środowisko
    mniej zanieczyszczone.