  • 1. Data: 2011-01-11 20:52:03
    Temat: Nie smiec sie, calkiem serio, aparacik do tylko 200-300zł
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    wiem ze nie uwiezycie ale sam sie zapytalem czy 2000tys czy 200zł
    jeszcze raz gdy ujrzałem tego sms..

    coz, kuzynce sie nie przelewa, dziecko sie urodzilo, chlop nie pracuje
    i sa na garnuszku starszych, no ale nie o tym chcialem

    da sie cos wykombinowac do 200zł moze cos tam skrobne ze swojej
    kiesy ktora jest obciazona kredytem, to moze tak do 300zł?

    wazne by focilo zdjecia malej, wiec pewnie flesh pomieszczenie itp
    wiem nowki nie dostane ale juz probowalem namowiac na jakas hybryde Fuji za
    500zł
    bol nieziemski, coz realiow nie przeskocze...

    cos zaproponujecie za kaske 200-300z?

  • 2. Data: 2011-01-11 20:57:59
    Od: Rocco Lampone <r...@o...eu>

    W dniu 2011-01-11 21:52, Kris pisze:
> [...]
    > za 500zł
    > bol nieziemski, coz realiow nie przeskocze...

    Canon S3 IS, za ok 300 zł powinno się udać.

  • 3. Data: 2011-01-11 20:59:50
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Imo niezłe są najtańsze Canony. Może jakieś Fuji?
    Przejdź się po marketach typu "real". Wyprzedażowe ceny potrafia zszokować
    (pozytywnie)...

  • 4. Data: 2011-01-11 21:03:37
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > cos zaproponujecie za kaske 200-300z?

    Małe dziecko warto również filmować - nawet czymś niedrogim... Jest kilka
    kompakcików, które coś tam kręcą w takiej kwocie - niedawno był o tym wątek.

    --
    Lol

  • 5. Data: 2011-01-11 21:16:36
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-01-11 21:52, Kris pisze:
    > wiem ze nie uwiezycie ale sam sie zapytalem czy 2000tys czy 200zł

    A495 czy jakoś tak, potem długo nic raczej. Chyba jest jakiś następca,
    ale chyba jeszcze nie w sklepach.

    --
    pozdrawia Adam
    /terroryzm - wiem co to, kiedyś mi strona nie działała.../

  • 6. Data: 2011-01-11 21:27:44
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    > A495 czy jakoś tak, potem długo nic raczej. Chyba jest jakiś następca, ale
    > chyba jeszcze nie w sklepach.

    FUJI AV100 ??
    z tego co widze lepszy, ale moge sie mylic?

  • 7. Data: 2011-01-11 21:28:10
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Lol" <l...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Małe dziecko warto również filmować - nawet czymś niedrogim... Jest kilka
    > kompakcików, które coś tam kręcą w takiej kwocie - niedawno był o tym
    > wątek.

    juz to podchwycilem

  • 8. Data: 2011-01-11 21:44:24
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > FUJI AV100 ??
    > z tego co widze lepszy, ale moge sie mylic?

    Fuji to nie Canon ;)

    AV100 kręci, ale chyba tylko w MJPEG - rozmiary filmików są spore, natomiast
    małe są wymagania względem komputera do odtwarzania. Chyba jest kiepsko ze
    stabilizacją obrazu w czasie filmowania (przynajmniej tak to wyglądało na
    samplach).
    Najtańszy z kodekiem H.264 jest chyba Samsung ST60. Mały, dobrze zbudowany z
    niezłym zakresem obiektywu (28-110). Z tym, że zdjęcia są najwyżej na 3 a
    filmy na -4 (w kompaktowej skali do 5). Oczywiście w tej klasie cenowej
    raczej nie licz na optyczną stabilizację.

    --
    Lol

  • 9. Data: 2011-01-11 21:45:17
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-01-11 22:27, Kris pisze:

    > FUJI AV100 ??
    > z tego co widze lepszy, ale moge sie mylic?

    Sample trzeba zobaczyć, koniecznie, bo w większości najtańszego sprzętu
    jest tragedia jak z komórek.

    --
    pozdrawia Adam
    /przyczyną większości katastrof jest panika/

  • 10. Data: 2011-01-11 21:52:11
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    > Sample trzeba zobaczyć, koniecznie, bo w większości najtańszego sprzętu
    > jest tragedia jak z komórek.

    masz racje fuji klapa
    http://optyczne.pl/9.8-Test-Test_bud%C5%BCetowych_ko
    mpakt%C3%B3w_Podsumowanie.html