  • 1. Data: 2011-01-11 14:25:20
    Temat: odbitki - gdzie?
    Od: z...@f...pl

    Czesc,

    dawno nie robilem odbitek. Gdzie robicie odbitki i na jakich
    papierach. No i ceny?

    1. idziemy zanosimy, odbieramy - Zielona Gora
    2. wysylamy/internet, odbieramy Zielona Gora
    3. wysylamy/internet przysylaja

  • 2. Data: 2011-01-11 15:19:04
    Temat: Re: odbitki - gdzie?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-11 15:25, z...@f...pl pisze:
> [...]
    > papierach. No i ceny?
    >
    > 1. idziemy zanosimy, odbieramy - Zielona Gora
    > 2. wysylamy/internet, odbieramy Zielona Gora

    Ja robiłem w Fotosiku i nie widzę przewagi nad kioskiem Kodaka, gdzie
    też parę zdjęć robiłem. Ale to wszystko bardziej jako archiwizacja na
    10x15. Większych odbitek nie zamawiałem, tylko sam drukowałem w domu.

  • 3. Data: 2011-01-11 15:37:04
    Od: "Lukasz K." <i...@l...pl>

    Uzytkownik <z...@f...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > papierach. No i ceny?
    >
    > 1. idziemy zanosimy, odbieramy - Zielona Gora
    > 2. wysylamy/internet, odbieramy Zielona Gora

    3. labhd.pl

    Lukasz

  • 4. Data: 2011-01-11 16:18:32
    Od: "Jacek" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > papierach. No i ceny?
    > 1. idziemy zanosimy, odbieramy - Zielona Gora
    > 2. wysylamy/internet, odbieramy Zielona Gora

    Ankara w Gdansku oraz Fotokmiec ze Slupcy

  • 5. Data: 2011-01-11 17:33:47
    Od: "kamtzu" <...@...pl>

    Uzytkownik "Jacek" <c...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Ankara w Gdansku oraz Fotokmiec ze Slupcy

    Zachwalana szeroko Ankare postanowilem swego czasu (ok. pol roku temu)
    wyprobowac bo potrzebowalem dobrej jakosci odbitki (13x18 zdaje sie ale nie
    jestem pewien). Wszystkie fotki na calej szerokosci mialy odcisniety pasek
    od rolki w maszynie. Pan z obslugi nie widzial w tym nic dziwnego i
    powiedzial ze tak jest :) nie przyjalem towaru...

  • 6. Data: 2011-01-11 17:57:18
    Od: "Jacek" <c...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "kamtzu" <...@...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > odcisniety pasek od rolki w maszynie. Pan z obslugi nie widzial w tym
    > nic dziwnego i powiedzial ze tak jest :) nie przyjalem towaru...

    U mnie Ankara zostawila bialy nie naswietlony paseczek szerokosci 2-3
    pikseli.Na pytanie skad toto sie wzielo,uzyskalem odpowiedz,ze to blad
    prowadzenia papieru. Reszta bez zarzutu.Pliki byly zrobione na repro

  • 7. Data: 2011-01-11 20:37:14
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "kamtzu" napisal
    > Wszystkie fotki na calej szerokosci mialy odcisniety pasek
    > od rolki w maszynie. Pan z obslugi nie widzial w tym nic dziwnego i
    > powiedzial ze tak jest :)

    znaczy to nie wada a ficzer ;)

  • 8. Data: 2011-01-11 21:54:27
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-01-11 16:19, "Paweł W." wrote:
    > Ja robiłem w Fotosiku i nie widzę przewagi nad kioskiem Kodaka, gdzie też
    > parę zdjęć robiłem. Ale to wszystko bardziej jako archiwizacja na 10x15.
    > Większych odbitek nie zamawiałem, tylko sam drukowałem w domu.

    Gdzież fotosik ma odbitki? :)

    Jak dla mnie kosmiczną wadą fotosika jest to, ile spamu walą na skrzynkę.
    Nawet nie pamiętam jaki adres tam podałem i wypisać się nie da, łatwiej
    było dodać do spamu :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 9. Data: 2011-01-12 09:36:55
    Od: Anjay <g...@i...pl>

> [...]
    >
    > dawno nie robilem odbitek. Gdzie robicie odbitki i na jakich
    > papierach. No i ceny?
    >
    > 1. idziemy zanosimy, odbieramy - Zielona Gora

    foto molski naprzeciw teatru lub
    foto stawski naprzeciw empiku na westerplatte

    pozdrowienia
    Andrzej

  • 10. Data: 2011-01-12 10:09:10
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-11 22:54, dominik pisze:

    > Gdzież fotosik ma odbitki? :)

    A ma. Przyjrzyj się - prawy górny róg strony na szarym tle. Kolejno:
    Hosting zdjęć, Odbitki, Sklep Foto.

    > Jak dla mnie kosmiczną wadą fotosika jest to, ile spamu walą na skrzynkę.
    > Nawet nie pamiętam jaki adres tam podałem i wypisać się nie da, łatwiej
    > było dodać do spamu :)

    Ja nie dostaję. Ja wykupiłem przestrzeń dyskową i mi nie przysyłają spamu.