    From: "Kris" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Nie smiec sie, calkiem serio, aparacik do tylko 200-300zł
    Date: Tue, 11 Jan 2011 21:52:03 +0100

    wiem ze nie uwiezycie ale sam sie zapytalem czy 2000tys czy 200zł
    jeszcze raz gdy ujrzałem tego sms..

    coz, kuzynce sie nie przelewa, dziecko sie urodzilo, chlop nie pracuje
    i sa na garnuszku starszych, no ale nie o tym chcialem

    da sie cos wykombinowac do 200zł moze cos tam skrobne ze swojej
    kiesy ktora jest obciazona kredytem, to moze tak do 300zł?

    wazne by focilo zdjecia malej, wiec pewnie flesh pomieszczenie itp
    wiem nowki nie dostane ale juz probowalem namowiac na jakas hybryde Fuji za
    500zł
    bol nieziemski, coz realiow nie przeskocze...

    cos zaproponujecie za kaske 200-300z?