  • 31. Data: 2011-04-19 21:44:04
    Temat: Re: Nedzarze swiata.
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-04-19 22:47, Łatwa Jolka pisze:

    > Troszeczkę się z Markiem nie zgodzę. Śmieci powinno się wyrzucać, a nie
    > udawać, że ich nie ma.
    > [...]

    Tylko że... jakie masz szanse skutecznego wyrzucenia takiego trolla?
    Próby dyskusji z nim nic nie dają - on tylko czeka na próbujących z nim
    polemizować, by zacząć ich obrażać. Dlatego uważam, że lepiej ignorować
    - znudzi się i w końcu sobie pójdzie gdzie indziej. Ja już jego listów
    nie czytam (podobno jak mi znajomi pisali próbuje mnie od czasu do czasu
    prowokować - niech sobie próbuje - Zygmuś Daruś szczeka, karawana idzie
    dalej) ale widzę w wypowiedziach innych, ze chętnych do wdawania się z
    nim w bezsensowne dyskusje nie brakuje:-( A szkoda - bo to strata czasu
    (jego i tak już się nie zmieni - degeneracja poszła zbyt daleko) i
    niepotrzebne zaśmiecanie listy.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 32. Data: 2011-04-19 21:44:30
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl>

    W dniu 2011-04-19 23:14, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Podobnie jak ty, tez sie z nim nie zgadzam.
    > Podobnie tez jak ty, ciagle tu uswiadamiam, ze w polsce panuje
    > chamstwo, prostactwo i ze tacy ludzie sa tam elita narodu.
    > Stad biora sie potem tacy umyslowo ograniczeni, ktorym nie
    > przeszkadsza to co maja w kraju ale przeszkadza im to, co jest za
    > granica.
    >
    > Ziggy Photo - Professional photographer
    > http://www.ziggyphotoonline.com/

    Pisałem do Marka, wiec nie oczekiwałem że niektóre frazy tekstu bedą dla
    ciebie zrozumiałe. Ale żeby nie pojąć NIC!!!
    Powiem w takim razie po Twojemu: Ku..a, to było o TOBIE!!!. Wysyłają
    cie niektórzy na leczenie, chłopie chyba niepotrzebnie, widać degradacja
    twojego umysłu (jeśli można użyć tego słowa)jest nieodwracalna. Moj pies
    wiecej rozumie, a nawet wszystko. Chyba odpuszczam.
    Pozdrawiam grupe. J.

  • 33. Data: 2011-04-19 22:06:03
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 19, 5:44 pm, Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> wrote:

> [...]
    > nim w bezsensowne dyskusje nie brakuje:-( A szkoda - bo to strata czasu
    > (jego i tak już się nie zmieni - degeneracja poszła zbyt daleko) i

    Lacze sie z "bulu i nadzieji".
    Degeneracja jest tu widoczna od bardzo dawna.
    Kazda proba normalnego pisania, zawsze byla torpedowana przez
    tutejszych degeneratow.
    Uznalem wiec, ze pokaze degeneratom, ze ja tez tak potrafie.
    Jak widac, wielu juz wymieklo, z toba na czele.

  • 34. Data: 2011-04-19 22:07:53
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-19 22:39, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Widocznie maja we krwi potrzebe niewolniczego uslugiwania panom, co to
    > ich sprzedali.

    To nie MY - LUD, tylko pany z rządu co to same się wybrali. Bo nawet
    jakby nikt z ludu nie poszedł zagłosować to przecież kolesie i poslowie
    oraz więźniowie i pany co to w Ameryce mieszkają poszliby do urny
    zagłosować.
    Ale i tak lepszy nasz Tusk nisz Wasz Barack.

    > "Niechaj nowe przyslowie Polak sobie kupi, tak przed szkoda, jak po
    > szkodzie glupi".

    Gdzie Ty tak naprawdę mieszkasz? Nie widzisz jak Ameryka biednieje, jak
    okradzione banki upadają?
    Jeszcze Polska nie zginęła i nie zginie!

    --
    animka

  • 35. Data: 2011-04-19 22:10:09
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 19, 5:44 pm, Łatwa Jolka <l...@v...pl> wrote:

> [...]
    > twojego umysłu (jeśli można użyć tego słowa)jest nieodwracalna. Moj pies
    > wiecej rozumie, a nawet wszystko. Chyba odpuszczam.

    Degeneracja latwych jolek.
    To musza byc same emigrantki, bo w polsce takie rzeczy nie do
    pomuslenia.
    http://www.to.com.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2009
    0623/KRAJ_SWIAT/933063111

  • 36. Data: 2011-04-19 22:10:12
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-19 22:27, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Dobrze, ze w polsce nie sa.
    > Polacy nawet zyda Jezusa i jego matke zydowke na glownych swietych
    > obrali.
    > Amerykanom daleko do tego.

    Chyba Żydom amerykańskim.

    --
    animka

  • 37. Data: 2011-04-19 22:12:23
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-19 22:46, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Dzieki za zyczenia.
    > Dopytam tylko, czemu z zyczeniami ograniczasz sie do amerykanskich
    > grup?
    > Przeciez na polskich grupach, wiecej chorych uczestnikow, niz tam.

    Aha, wydałeś się, że jesteś chory, bardzo chory.

    --
    animka

  • 38. Data: 2011-04-19 22:25:40
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 19, 6:07 pm, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > To nie MY - LUD, tylko pany z rządu co to same się wybrali.

    No przecez wiadomo, ze niewolnicy nie wybieraja sobie panow.

    > Bo nawet
    > jakby nikt z ludu nie poszedł zagłosować to przecież kolesie i poslowie
    > oraz więźniowie i pany co to w Ameryce mieszkają poszliby do urny
    > zagłosować.

    Kolesie i poslowie oraz wiezniowie i pany co to w ameryce, to
    przeciez nie lud.
    Lud ma gowno do gadania.
    Lud ma byc tylko dojony i strzyzony jak stado baranow.
    Najwyzej moze sobie pobekiwac a nie wybierac sobie przedstawicieli, co
    beda chcieli dobrze zrobic ludowi.

    > Ale i tak lepszy nasz Tusk nisz Wasz Barack.

    Oni obaj sa jednakowo moi.
    Chwalic ich tylko trzeba, ze potrafia doic stadko.

    > Gdzie Ty tak naprawdę mieszkasz?  Nie widzisz jak Ameryka biednieje, jak
    > okradzione banki upadają?

    Jedynie sluszne banki nigdy nie upadna a to, ze tobie sie tak wydaje,
    to wlasnie najlepszy dowod jakie masz pojecie.

    > Jeszcze Polska nie zginęła i nie zginie!

    Jeszcze nie, bo kto bylby prostytuta Europy?
    Zastanow sie dlaczego to wlasnie polacy sa nedzarzami swiata.
    Poczytaj komentarze pod artykulem.
    To nie emigranci te komentarze tam umiescili.
    http://www.sfora.biz/Polacy-sa-nedzarzami-swiata-Zar
    abiamy-grosze-a24308

  • 39. Data: 2011-04-19 22:31:08
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 19, 6:12 pm, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Aha, wydałeś się, że jesteś chory, bardzo chory.

    Wydalem wielka tajemnice, ze na polskich grupach jest wiecej chorych
    uczestnikow, niz na innych.

    Zaiste, trzeba byc chorym, bardzo chorym, zeby to dostrzec.

  • 40. Data: 2011-04-19 22:33:14
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 19, 6:10 pm, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    >   Chyba Żydom amerykańskim.