  • 41. Data: 2011-04-19 22:41:53
    Temat: Re: Nedzarze swiata.
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-20 00:25, Zygmunt Dariusz pisze:
    > To nie emigranci te komentarze tam umiescili.
    > http://www.sfora.biz/Polacy-sa-nedzarzami-swiata-Zar
    abiamy-grosze-a24308

    Ja już to ze 2 m-ce temu czytałam.
    Smutno Polakowi jak to czyta :-(

    --
    animka

  • 42. Data: 2011-04-19 22:43:29
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-20 00:33, Zygmunt Dariusz pisze:

    > A z polskimi zydami jest inaczej?

    Tak samo, ale większość pozwiewała do Ameryki.

    --
    animka

  • 43. Data: 2011-04-19 23:45:57
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 19, 6:41 pm, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    rabiamy-grosze-a24308

    > Ja już to ze 2 m-ce temu czytałam.
    > Smutno Polakowi jak to czyta :-(

    Tez mi smutno.
    Lacze sie w "bulu i nadzieji" ale nie spodziewam sie, zeby bylo lepiej.

  • 44. Data: 2011-04-19 23:54:44
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 19, 6:43 pm, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Tak samo, ale większość pozwiewała do Ameryki.

    Przed kim niby pozwiewala?
    Moze wyjechali, bo z ameryki mozna lepsze inetresy w polsce prowadzic.
    Polski rzad dba bardziej o innych niz o swoich obywateli.
    Polska jest krajem nie szanujacym swoich obywateli, i taki sam
    szacunek nalezy sie jej od madrych i przedsiebiorczych ludzi.

  • 45. Data: 2011-04-20 00:41:23
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-20 01:45, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Tez mi smutno.
    > Lacze sie w "bulu i nadzieji" ale nie spodziewam sie, zeby bylo lepiej.

    To pisz do Komorowskiego i się z nim tym bulem połącz :-) Może coś
    zrozumie, bo ja szaraczka cóż mogę zrobić?

    --
    animka

  • 46. Data: 2011-04-20 00:43:54
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-20 01:54, Zygmunt Dariusz pisze:

> [...]
    > Polska jest krajem nie szanujacym swoich obywateli, i taki sam
    > szacunek nalezy sie jej od madrych i przedsiebiorczych ludzi.

    Strasznie dużo ukrańców i białorusinów naściągali, no i my Polacy z nimi
    - uprzywilejowanymi nie mamy szans w "przedbiegach".

    --
    animka

  • 47. Data: 2011-04-20 04:25:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    animka wrote:

    > Obsrywasz Polskę chociaż pewnie z niej pochodzisz, dlaczego?
    > Dlaczego więc piszesz na polską grupę (tzn. tak jak ten troll Pszemol
    > ze Stanów). Tam nie chcą Cię czytać?

    pewnie nie umie pisać i czytać po angielsku :) jak wielu z tamtejszej
    starej emigracji.

  • 48. Data: 2011-04-20 08:42:29
    Od: Nathan <s...@w...ere>

    W dniu 2011-04-19 19:14, Zygmunt Dariusz pisze:
> [...]
    Poturlajcie się na pręga. Wszedzie musicie syf robić?

    --
    Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 49. Data: 2011-04-20 08:55:57
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ....chętnych do wdawania się z nim w bezsensowne dyskusje
    > nie brakuje:-( A szkoda - bo to strata czasu

    Ech, nie przesadzaj ;-). Ja z tym pacanem dyskutuję dla
    poprawy humoru, pijąc kawę w biurze. W najśmielszych
    marzeniach nie liczę na to, że on cokolwiek pojmie albo że
    choć o jotę zmieni swoje dziecinne podejście do świata i
    innych ;-)

    > (jego i tak już się nie zmieni - degeneracja poszła zbyt
    > daleko)

    A to akurat prawda. Ale wiesz, żeby ziemia dobrze rodziła
    też nawozi się ją gównem ;-)))

  • 50. Data: 2011-04-20 08:59:04
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Lacze sie z "bulu i nadzieji".

    K....a, facet, zmień już tekst bo sprawiasz wrażenie małpy,
    która nauczyła się jednego zdania i pierdzieli je każdemu
    :-). Ja wiem że Twój (a właściwie"twój") mózg (choć to
    śmiałe określenie) nie jest w stanie przyswoić więcej, ale
    postaraj się...

    > Kazda proba normalnego pisania, zawsze byla torpedowana
    > przez
    > tutejszych degeneratow.

    Nie mówisz chyba o twoich próbach?