    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nedzarze swiata.
    Date: Tue, 19 Apr 2011 15:06:03 -0700 (PDT)

    On Apr 19, 5:44 pm, Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> wrote:

    >  > [...]
    >
    > Tylko że... jakie masz szanse skutecznego wyrzucenia takiego trolla?
    > Próby dyskusji z nim nic nie dają - on tylko czeka na próbujących z nim
    > polemizować, by zacząć ich obrażać. Dlatego uważam, że lepiej ignorować
    > - znudzi się i w końcu sobie pójdzie gdzie indziej. Ja już jego listów
    > nie czytam (podobno jak mi znajomi pisali próbuje mnie od czasu do czasu
    > prowokować - niech sobie próbuje - Zygmuś Daruś szczeka, karawana idzie
    > dalej) ale widzę w wypowiedziach innych, ze chętnych do wdawania się z
> [...]

    Lacze sie z "bulu i nadzieji".
    Degeneracja jest tu widoczna od bardzo dawna.
    Kazda proba normalnego pisania, zawsze byla torpedowana przez
    tutejszych degeneratow.
    Uznalem wiec, ze pokaze degeneratom, ze ja tez tak potrafie.
    Jak widac, wielu juz wymieklo, z toba na czele.

    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/